וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מכבי חיפה לא ישודר בערוץ 1

המשחק המרכזי של המחזור הבא ישודר בספורט1 עקב אילוצים של הירוקים. באר שבע מול רמת השרון ביום שני בערוץ 1 (20:50). מכבי ת"א תתארח אצל הפועל חיפה בשבת ב-17:00

נמרוד סונדרס

ההתאחדות לכדורגל פרסמה היום (חמישי) את שעות משחקי ליגת העל לשני המחזורים הקרובים כשבמוקד יעמוד בשבוע הבא המשחק המסקרן בין הפועל תל אביב למכבי חיפה בבלומפילד שנקבע ליום ראשון וייצא לדרך ב-20:10 בערב. מה שנחשב למשחק המרכזי לא ישודר בערוץ הראשון אלא בספורט1, מאחר שהירוקים צריכים להמריא להולנד ביום שלישי למשחקם בליגה האירופית, ולכן ביקשו שלא לשחק ביום שני.

ביום שלמחרת הפועל באר שבע, השנייה בטבלה, תארח את הפועל ניר רמת השרון בווסרמיל (20:50) במה שנקבע כמשחק המרכזי שישודר בערוץ 1.

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה לפני עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
עימות מסקרן. צוצאליץ' ודמארי/אדריאן הרבשטיין

בשבת יערכו חמישה משחקים נוספים כאשר הפועל חיפה תארח בקרית אליעזר את מכבי תל אביב ב-17:00. באותה שעה ייצא לדרך המשחק במושבה בין מכבי פתח תקוה לבני סכנין. ב-18:00 ייפתחו שני משחקים נוספים כאשר באצטדיון טוטו הפועל עכו תארח את בני יהודה והפועל רעננה תפגוש את מ.ס. אשדוד. המשחק שינעל את יום המשחקים ייפתח ב-19:30 בטדי יפגיש את בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה.

גם משחקי המחזור ה-11 נקבעו: ביום שני ייערכו שני משחקים של הנציגות האירופאיות מכבי חיפה ומכבי תל אביב שיגיעו אחרי משחקיהן בליגה האירופית. הירוקים יארחו בקרית אליעזר את הפועל עכו (19:00) ואילו מכבי תל אביב תפגוש את העולה החדשה הפועל רעננה (20:50). שאר המשחקים יערכו בשבת: ב-18:00 ישוחקו שלושה משחקים: רמת השרון - בני יהודה, בני סכנין - הפועל חיפה והפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה, ב-18:45 קרית שמונה תארח את הפועל תל אביב וב-20:00 אשדוד תתמודד מול בית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully