וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הדייויס: דג'וקוביץ' מול סטפאנק, טיפסרביץ' פצוע

אחרי הזכייה בטורניר גמר הסבב, נולה ינסה לכפר על היעדרותו של טיפסרביץ' הפצוע. במשחק השני בשישי: לאיוביץ' מול ברדיך

בסוף השבוע ייצא לדרך בבלגרד גמר גביע הדייויס בין סרביה לצ'כיה כאשר לצ'כים תהיה הזדמנות להשלים דאבל אחרי הניצחון הסנסציוני בשנה שעברה על ספרד. בינתיים הנבחרת של תומאס ברדיך התבשרה היום (חמישי) שמי שייעדר מהמפגש הוא ינקו טיפסרביץ' שפצוע ויחמיץ את המפגש המסקרן. המשחקים יחלו מחר ב-17:00 (שידור ישיר ב-5+).

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. Darko Vojinovic, AP
ישלים עונה חלומית? נובאק דג'וקוביץ'/AP, Darko Vojinovic

טיפסרביץ' סיפר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש שהוא התקשה להתגבר על הפציעה זכר לטורניר ולנסיה באוקטובר האחרון, מה שהביא להחלטה משותפת יחד עם בוגדן אוברדוביץ' הקפטן לוותר על ההזדמנות. מי שימלא את מקומו הוא דושאן לאיוביץ' בן ה-23 שמדורג 117 בעולם. עבור לאיוביץ' שמעדיף מגרשים קשים זו תהיה ההופעה השנייה בלבד במדי הנבחרת. ההופעה הקודמת שלו הייתה במסגרת הסיבוב הראשון של הבית העליון מול שבדיה אז הוא גבר על פיליפ פרפיץ'.

בשעות הצהריים נערכה הגרלת סדר המשחקים שממנה עולה כי נובאק דג'וקוביץ', שסיים עם טעם מתוק את עונת 2013 אחרי הזכייה בטורניר גמר הסבב, יפגוש את ראדק סטפאנק (44 בעולם) במשחק הראשון במפגש. לאחר מכן לאיוביץ' ינסה להפתיע את תומאס ברדיך (7 בעולם). בשבת יתקיים משחק הזוגות כאשר איליה בוזויליאץ' וננאד זימוניץ' יתמודד מול יאן האייק ולוקאש רוסול. ביום ראשון יתקיימו משחקי היחידים שככל הנראה יכריעו את המפגש: דג'וקוביץ' מול ברדיך ולאיוביץ' נגד סטפאנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully