וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלו מחכה לפאו: "היריבה קשוחה, חייבים להיות מרוכזים"

14.11.2013 / 13:24

מכבי תל אביב תפגוש את היריבה הוותיקה (21:05, חי בוואלה! ובאפליקציות), בלו מוכן, טייריס רייס: "יש מוטיבציה מיוחדת"

צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב רוצה להמשיך את המומנטום החיובי ביורוליג ולהשיג ניצחון הערב (חמישי) במשחק היוקרתי מול פנאתינייקוס (21:05, חי בוואלה! ובאפליקציות). דייויד בלו אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "לא משנה מול מי אנחנו משחקים, עכשיו אנחנו נמצאים במצב בו אנחנו יכולים ליצור לעצמנו מקדמה טובה ביורוליג לקראת ההמשך. המשחק הזה מהווה הזדמנות מצוינת עבורנו לשפר את מצבנו.

"פאו היא יריבה קשוחה", ממשיך בלו, "המאמנים הכינו אותנו כמו שצריך. בסופו של דבר גם הם צריכים ניצחון, ומה שיכריע זה מי רוצה את זה יותר. באופן אישי אני מצפה לראות שוב את לאזמה, שיתפתי איתו פעולה במכבי בעבר, והוא חבר טוב. זו פאו, אנחנו יודעים את זה ומתרגשים לגבי ההזדמנות".

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ינסה להיכנס לעניינים. בלו/קובי אליהו

בארבעה משחקים שונים לאחרונה מכבי הובילה בבטחה, אבל איבדה את היתרון ומצאה את עצמה במשחק צמוד. בלו יודע ש"אנחנו פשוט חייבים להיות מרוכזים יותר כשאנחנו מובילים, להוציא לפועל מהלכים בצורה טובה יותר. אנחנו חייבים להקפיד ולהמשיך לשחק בכדי לנצח, ולא לשחק כדי לא להפסיד".

טייריס רייס הוסיף: "המשחק הערב חשוב כמו כל משחק, אבל אולי יש בו קצת יותר חשיבות, בייחוד בשל ההיסטוריה המיוחדת בין שני המועדונים, זה נותן איזה מוטיבציה נוספת, כולם מצפים למשחק ונרגשים".

על כך שהציג יכולת משופרת במשחקים האחרונים, הוסיף רייס: "לוקח זמן להבין ולהתאקלם. גם מבחינת השחקנים האחרים, גם מבחינת המאמן. זה לוקח זמן, זה לא מיידי כשאתה נכנס למקום חדש. כשאתה נמצא בקבוצה יותר גדולה, עם תפקיד יותר קטן יחסית, אז זה קצת שונה. אבל משתפרים ממשחק למשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully