וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל נס: "לא אכפת לי שיגידו עלינו שאנחנו משעממים"

מאמן הצעירה התייחס לטענה כי הנבחרת שלו אפורה, ואמר לקראת נורבגיה: "אנחנו בעמדה טובה לעלות, זה בידיים שלנו"

הנבחרת הצעירה של ישראל ממשיכה להתכונן למשחקים הגורליים שלה מול נורבגיה ביום שישי (14:00) ופורטוגל (שני הבא) במסגרת המשך קמפיין מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21. הנבחרת של מיכאל נס מדורגת במקום השני בבית עם שש נקודות משלושה משחקים. פורטוגל מוליכה עם תשע נקודות משלושה משחקים, בעוד אזרבייג'אן (ארבע נקודות מארבעה משחקים) ונורבגיה (שלוש נקודות מארבעה משחקים) מדורגות אחרי ישראל. בשעות הצהריים נערכה מסיבת העיתונאים באצטדיון המושבה לקראת צמד המשחקים.

מאמן הנבחרת מיכאל נס תירגל מספר הרכבים בימים האחרונים ובאימון המסכם לא תירגל את ההרכב שיפתח, אך נראה שהמאמן ימשיך לפתוח עם קשר אחורי אחד (לוטם ז'ינו) ולידו שלושה שחקנים עם אופי יותר התקפי- רועי קהת, גדי קינדה ועומרי אלטמן שיבוא במקומו של דור מיכה הפצוע. גיל יצחק יחליף את אופיר מזרחי המוצהב. בהגנה יחזור הקפטן אלי דסה שנפצע במשחק נגד אזרבייג'אן ונעדר מאז.

מיכאל נס מאמן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
תחושה של אופטימיות. מיכאל נס/קובי אליהו

מאמן הנבחרת מיכאל נס אמר לקראת המשחק: "הנבחרת במצב רוח טוב, עובדים טוב. אחרי המשחק האחרון באוקטובר שניצחנו את נורבגיה 1:3 אנחנו כבר מצפים לאתגר שמחכה לנו. השגנו ניצחון חוץ חשוב ואחרי שלושה משחקים יש לנו שש נקודות. אנחנו בעמדה טובה והדברים נמצאים בידיים שלנו לקבוע לאן פנינו. כרגע אנחנו מסתכלים רק על המשחק מול נורבגיה וזה לא הולך להיות פשוט".

נס התייחס גם ליריבות עם נורבגיה, ואמר: "אנחנו רוצים לשלוט בקצב המשחק, זה נמצא בידיים שלנו. אנחנו משחקים בבית אבל אנחנו מכבדים את היריבה. זו יריבה חזקה בגילאים הללו. השגנו ניצחון חשוב נגדם. יהיה משחק קשה ונצטרך להציג משחק טוב כדי להשיג ניצחון".

אלי דסה שחקן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
צריכים עדיין להתחבר. אלי דסה/קובי אליהו

נס השיב לטענה שהנבחרת היא מעט אפורה, ואמר: "ברור לנו לפי המשחקים שלנו שאנחנו לא משעממים. כבשנו 16 שערים בשלושה משחקים ואני לא חושב שזה משעמם. לא יודע מי אומר עלינו כזה דבר, אבל זה לא איכפת לי שיגידו כאלה דברים".

אלי דסה: "אני חושב שמה שהכי הרבה עוזר לנו בנבחרת הזו זה שתשעה שחקנים ממשיכים מהנבחרת הקודמת. זה עוזר לנו להדביק את השחקנים החדשים. זה מקל עלינו והדבק פה כבר נעשה. אנחנו רק צריכים עוד להתחבר כדי לממש את הפוטנציאל שלנו".

אדי גוטליב שחקן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
"אנחנו צריכים לצאת טוב למתפרצות ולהבקיע". אדי גוטליב/קובי אליהו

אדי גוטליב: "המאמן עובד איתנו על יציאה למתפרצות, יש לנו חוד טוב מאוד וגם העמידה על המגרש טובה. אנחנו צריכים לצאת טוב למתפרצות ולהבקיע".

שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
צמד משחקים לא פשוט. שחקני הנבחרת הצעירה/קובי אליהו

ההתאחדות לכדורגל, בשיתוף עם עיריית פתח תקוה, הקצתה קרוב ל-1,000 כרטיסים למחלקות נוער שונות ולפעילויות עם בני נוער. בקופות יימכרו כרטיסים במחיר אחיד של 20 שקל ובהתאחדות מקווים שהשעה המוקדמת לפני כניסת השבת תמשוך קהל ומשפחות למושבה. מההתאחדות נמסר: "אנחנו מקווים שהמחיר השווה לכל נפש בשילוב מזג האוויר הנוח ידרבנו את הקהל להגיע ולתמוך בנבחרת הצעירה בשני המשחקים החשובים בקמפיין".

הרכב משוער: ברק לוי, אלי דסה, אדי גוטליב, בן והבה, טאלב טואטחה, לוטם זינו, גדי קינדה, רועי קהת, עומרי אלטמן, מונס דאבור, גיל יצחק.

מונס דאבור, טאלב טואטחה שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
נמצאים בעמדה טובה לקראת המשך הקמפיין. דאבור וטואטחה/קובי אליהו

נורבגיה: המאמן ושמונה שחקנים בכירים לא הגיעו

נורבגיה מגיעה למשחק אחרי שצברה שלוש נקודות מארבעה משחקים והיא רחוקה מאוד מתמונת העלייה. הנורבגים הגיעו בסגל חסר מאוד. שמונה שחקנים בכירים ביניהם הכוכבים מרכוס הנריקסן מאלקמאר, יאן אריק דה לנליי ומושאגה באקנגה יחברו לסגל רק לקראת המשחק בשבוע הבא מול מקדוניה מאחר והם נמצאים בסגל הנבחרת הבוגרת. גם המאמן טורנד נורדסטיין לא הגיע לאחר שהעדיף להתרכז במאבקי העלייה של קבוצתו רנהיים. נורדסטיין עצמו החליף בתחילת הקמפיין את טור אולה סקולרוד שקודם לעמדת העוזר בנבחרת הבוגרת. עוזרו קנט ברגרסן ינהל את המשחק.

כזכור, רק לפני חודש ניצחה ישראל בנורבגיה 1:3, אבל הנורבגים לא חושבים על נקמה. "אנחנו לא מרוצים ממה שעשינו במשחק הקודם, אבל לא מדברים על נקמה. אנחנו רוצים להראות שאנחנו יכולים להשתפר", אמר ברגרסן. "יש לנו עדיין סיכוי לעלות ולכן אנחנו חייבים לנצח את ישראל".

ברגרסן הוסיף: "ישראל משחקת 4-4-2 עם לחץ גבוה והשחקנים שלה שולטים היטב בגדול. האתגר שלנו הוא להתגונן בצורה טובה ולהשתוות אליהם בהחזקה בכדור. לא נוכל לחכות מאחור ולהתבסס על מתפרצות. יהיו שינויים בהרכב ואני מתמתקד בשחקנים שאיתנו ניתן לשחקנים חדשים הזדמנות, יש לנו הרבה שחקנים רעבים שיצטרכו להוכיח את עצמם".

יאן אריק דה לנליי שחקן נבחרת נורבגיה הצעירה בועט מול טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
גם הוא לא ישחק בשישי. דה לנליי מול טואטחה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully