וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: מועדון העניק חוזה לשחקן חובבן ששילם לו

סערה ביוון: איליסיאקוס קיבלה 12 אלף יורו משחקן חובבן שדרש להופיע למשחקי החוץ מול פאו, אולימפיאקוס, אריס ופאוק

כמה הייתם משלמים כדי לשחק באולמות הכי מפוארים מול הקבוצות הכי גדולות באירופה? אבל לא פחות מעניין הוא איזו קבוצה תסכים ששחקן לא מקצוען ישחק בקבוצה מקצוענית רק בשביל לקבל כסף. הסיפור ההזוי הבא מגיע מהליגה היוונית בכדורסל, שם ניקוס בלוס בן ה-33, שם אלמוני לחלוטין גם לעכברי הכדורסל הגדולים ביותר, הצליח להשיג חוזה כדי לשחק מול ארבע הגדולות בכדורסל היווני.

שחקן פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
הכול כדי לפגוש אותו. דיאמנטידיס/GettyImages

בלוס, ששיחק בעבר בליגות חובבניות ונחשב לנשיאה של קבוצה חובבנית אחרת בעיר צ'לקידה, השיג לעצמו חוזה בקבוצת איליסיאקוס אחרי ששילם למועדון 12 אלף יורו כדי לשחק רק בארבעת משחקי החוץ של הקבוצה העונה נגד אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, אריס סלוניקי ופאוק סלוניקי.

בלוס פנה תחילה באותה הצעה לקבוצת איקארוס, אבל התשובה של המועדון הייתה שלילית. השחקן-ספונסר לא התייאש והעביר הצעה לאיליסיאקוס, מועדון קטן מאתונה שהתלהב מהרעיון וקיבל את ההצעה. ולמרות זאת, חשוב להדגיש. בלוס לא ממש מתכוון להתאמן בשורות הקבוצה ומתכנן להופיע רק באותם ארבעה משחקים ספציפיים.

בליגה היוונית אישרו אגב כי קיים חוזה חוקי בין בלוס לקבוצה, אבל לאחר ההד התקשורתי שיצר העניין ביוון השחקן פרסם דרך חשבון הפייסבוק שלו שהוא לא מתכנן לשחק כדורסל העונה. כעת נשאר כמובן פשוט להמתין ולראות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully