וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד מחצה את אפס איסטנבול ב-46 הפרש

הבלאנקוס ממשיכים לדרוס כל מה שזז, והפעם הדהימו עם ניצחון 57:103 על המדורגת שנייה בבית שלהם. בורוסיס הצטיין עם 17

עם כל הכבוד למכבי תל אביב, ברצלונה, פנרבחצ'ה/אולקר או כל קבוצה אחרת ביורוליג, נראה שהעונה הזו שייכת עד כה אך ורק לריאל מדריד. הערב (רביעי) המשיכו הבלאנקוס בפתיחה המושלמת שלהם לעונה, ושוב עשו זאת בצורה שתגרום לשאר הקבוצות ביבשת לרעוד. ריאל דרסה ללא רחמים את אפס איסטנבול 57:103, אותה איסטנבול שהפסידה רק פעם אחת בארבעת משחקיה ביורוליג.

שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס. GettyImages
פשוט מפחידים. רודריגס/GettyImages

כבר מהפתיחה היה נראה שמשהו לא עובד בהתקפת הטורקים, שנתקעה על 13 נקודות בלבד בסיום הרבע הראשון, אבל הסיפור האמיתי הגיע דווקא ברבע השני: סרחיו רודריגס פתח מבערים והטיס את חבריו ל-10:28 מהמם ויתרון 24 כבר במחצית. אם היה נדמה למישהו שריאל תוריד קצת את הרגל מהגז עד לסיום, הרי שהוא התבדה ובגדול. הבלאנקוס דרסו את האורחים המסכנים עם ריצת 11:33 ברבע האחרון, ועלו ליתרון 46 משוגע לחלוטין בדרך לניצחון המרשים ביותר עד כה בעונה מרשימה גם כך.

יאניס בורוסיס הוליך חמישה שחקנים בדאבל פיגרס עם 17 (3 מ-3 לשלוש) ו-7 ריבאונדים, סרחיו רודריגס (11 אסיסטים), ניקולה מירוטיץ' (6 ריבאונדים) וג'ייסי קארול (4 מ-5 לשלוש) קלעו 14 כל אחד, סרחיו יול הוסיף 10 למנצחים. את קלעי אפס הוליך מיודענו, סקוטי הופסון עם 13.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
מישהו יכול בכלל לעצור אותם? מירוטיץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully