וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההימור הכואב: הבית שהלך בגלל ארסנל

תושב אוגנדה שאוהד את ארסנל הימר על ביתו עם אוהד יונייטד, והתעלף בסיום המשחק. למחרת השתלטו על ביתו אוהדי יונייטד

בזמן שארסן ונגר ודייויד מויס התעמתו ביום ראשון האחרון באולד טראפורד במאבק בין יונייטד לארסנל, נראה שהאכזבה הגדולה ביותר מתוצאת המשחק הייתה דווקא במזרח אוגנדה שם איבד אוהד ארסנל את הבית שלו אחרי התערבות לא ממש מוצלחת. זה קרה אחרי שהנרי דבסאני שהיה משוכנע שהתותחנים שהיו בפורמה נהדרת יזכו בניצחון ולכן לא הייתה לו בעיה להציב כחלק מהימור עם אדם אחר, אוהד יונייטד, את ביתו.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד דייויס מויס מחבק את רובין ואן פרסי. רויטרס
אם הם היו יודעים שאלה ההשלכות, אולי הם היו חושבים על זה עוד פעם? ואן פרסי ומויס/רויטרס

דבאסני, בעל דירה בת שני חדרים התערב עם ראשיד ייגה שארסנל תנצח במשחק כאשר ייגה מצידו הציב בהימור את מכונית הטויוטה שלו ושל אשתו. על פי דיווח באוגנדה, היו לא מעט אנשים שהיו עדים להתערבות ולכן אחרי שארסנל הפסידה מאותו שער שהבקיע רובין ואן פרסי, דבסאני, שנשוי לשלוש נשים ויש לו חמישה ילדים, התעלף מיד בסיום המשחק. כבר יום למחרת אותו משחק כמה אוהדי מנצ'סטר יונייטד יצאו בסערה לביתו של דבסאני וזרקו אותו ואת משפחתו מביתו.

דגלאס קוסטה שחקן שחטאר דונייצק מול מייקל קאריק שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
למויס יש בעיה בלעדיו. מייקל קאריק/רויטרס

ובינתיים לא ממש שקט ביונייטד. מייקל קאריק ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות ולכן גם יחמיץ את משחקיה של נבחרת אנגליה נגד צ'ילה וגרמניה, כמו גם דני וולבק הפצוע. באנגליה מעריכים כי קיים סיכוי סביר שקאריק יחזור רק במהלך משחקי הכריסמס בעקבות הפציעה בעקב האכילס.

האופציות שעומדות לרשותו של מויס בעמדה של קאריק הן מרואן פלאיני, טום קלברלי, ריאן גיגס ואנדרסון. דארן פלטשר, לעומת זאת, עדיין לא כשיר. מי שעוד שוחרר ממשחקי הנבחרת הוא רובין ואן פרסי שלא יתמודד עם הולנד נגד יפן וקולומביה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully