וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל גלבוע/גליל ניצחה את נס ציונה 54:55

הרצף האדיר של העולה החדשה הגיע לסיומו עם הפסד ביתי כואב לקבוצה של דרוקר. ג'קסון הצטיין עם 14 נק' ו-16 ריב'

אחרי ארבעה ניצחונות מרשימים על יריבות כמו מכבי תל אביב, הפועל תל אביב והפועל ירושלים, הגיע הערב (חמישי) הרצף הנהדר של עירוני נס ציונה לסיומו, כשהעולה החדשה נכנעה בביתה 55:54. הקבוצה של נדב זילברשטיין רשמה את המשחק החלש שלה ביותר עד כה העונה, סבלה מאחוזים נוראיים מחוץ לקשת, ולא הצליחה לנצל את שלוש ההזדמנויות שניתנו לה לנצח את המשחק בשניות הסיום. לעומת נס ציונה, הקבוצה של שרון דרוקר ממשיכה במסלול ההתאוששות שלה, כשהשיגה ניצחון שני ברציפות, ופתאום המצב בצפון לא נראה כל כך נורא.

ריק ג'קסון שחקן הפועל גלבוע/גליל. ניב אהרונסון
הופעת ענק שלו. ג'קסון/ניב אהרונסון

שתי הקבוצות נראו רע מאוד לאורך כל המשחק, כשאף אחת מהן לא מצליחה לעבור את קו 18 הנקודות לרבע. גם המארחים וגם האורחים בחרו להטיח עוד ועוד שלשות לא מוצלחות מחוץ לקשת (גלבוע/גליל קלעה רק 3 מ-20 לשלוש, נס ציונה עם 4 מ-21), מה שסידר לקהל בנס ציונה ערב כדורסל לא פשוט כלל וכלל. למזלו של דרוקר, היה לו הערב את ריק ג'קסון, ששמר את קבוצתו בעניינים לאורך כל המשחק, וסיים עם 14 נקודות, אבל חשוב מכך, עם 16 ריבאונדים מפלצתיים. דשון סימס במשחקו השני בקבוצה רשם 13 נקודות והוריד 7 ריבאונדים.

מאיר טפירו עירוני נס ציונה. ניב אהרונסון
סיום שהוא ירצה לשכוח. טפירו/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

בדיוק כמו בשאר משחקיה עד כה, גם הפעם פתחה העולה החדשה בצורה טובה, ועלתה ליתרון 6:12 עם יכולת טובה של פרסטון נואלס וטל דן. האורחים הגיבו עם ריצת 0:8 בראשותו של דראגו פשאליץ', ואת הרבע הראשון הם סיימו ביתרון 12:14. המומנטום נותר בצד של גלבוע/גליל כשיאנגר ופשאליץ' הפגיזו צמד שלשות בדרך ליתרון 7. נס ציונה התעוררה בדיוק בזמן, ועם שלשה של נואלס בצירוף נקודות של וואט ירדה נס ציונה ביתרון 29:30 אל חדרי ההלבשה.

טפירו סוף סוף מצא את היד שלו כשצלף שלשה בפתיחת הרבע השלישי, אבל סימס וג'קסון מנעו שמרו את גלבוע/גליל חזק בעניינים. רובינסון המשיך להטיח שלשות מחוץ לקשת עד שאחת מהן מצאה את הטבעת, ועם ג'אמפ מוצלח הוריד את האורחים ביתרון 40:42 בסיום הרבע השלישי. טפירו המשיך לקחת אחריות בצד של נס ציונה וריבאונד התקפי של קרטר העלה את המארחים ל-47:49. ריק ג'קסון העניק את היתרון לגליל, חצי דקה לסיום, נס ציונה הלכה כצפוי לטפירו שלקח את אחת הזריקות המגוכחות שנראו העונה וחטף גג, אך למזלו הצליחו המארחים לזכות בכדור ביניים ולקבל הזדמנות אחרונה. נס ציונה הלכה לנואלס שהחטיא, וואט לקח את הריבאונד אך החטיא גם הוא, וגלבוע/גליל ניצחה 54:55.

שרון דרוקר מאמן גלבוע/גליל. אדריאן הרבשטיין
משחק חלש של קבוצתו, אבל העיקר הניצחון. דרוקר/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו לגלבוע/גליל: ריק ג'קסון 14 נקודות ו-16 ריבאונדים, דשון סימס 13 (5 מ-15 מהשדה), ג'ראלד רובינסון 11, דראגו פשאליץ' 10 ו-6 ריבאונדים, טוני יאנגר 3 (1 מ-7 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, נמרוד טישמן (6 אסיסטים) וסטו דאגלאס 2 נקודות כל אחד, עמית שמחון שיחק ולא קלע.

קלעו לעירוני נס ציונה: מאיר טפירו 14 (6 מ-17 מהשדה), 10 ריבאונדים ו-5 איבודים, פרסטון נואלס 11 (2 מ-9 לשלוש), וורן קרטר 10 ו-6 ריבאונדים, מיטשל וואט 7 ו-9 ריבאונדים, טל דן 6, טיילר האניקאט 4 (1 מ-8 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, גיל אמיתי 2, רן זהביאן ודניאל גור אריה שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully