וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן חלוץ: "לאחר שהתוכנית תאושר, נוכל לצאת לדרך חדשה"

13.11.2013 / 17:23

התוכנית המקיפה של הרמטכ"ל לשעבר נדחתה בינתיים בהנהלת האיגוד. היו"ר יפנה לשרת הספורט לאחר שרמז כי עשוי להתפטר

בישיבת הנהלת איגוד הכדורסל שנערכה היום (רביעי) רמז הרמטכ"ל לשעבר כי יעזוב את תפקידו אם לא תאושר תוכנית הפעולה שלו, כפי שכבר פרסמנו בתחילת השבוע. הנהלת איגוד הכדורסל לא אישרה את התוכנית שכוללת את הרחבת הסמכויות של היושב ראש, וחלוץ אמר כי יפנה לשרת הספורט לימור לבנת שתתערב לטובתו בנושא זה. הנושא יעלה שוב על הפרק בישיבת ההנהלה בחודש הבא.

דן חלוץ, אוגוסט 2013. מערכת וואלה!
התעמת עם צביקה שרף. חלוץ/מערכת וואלה!

בתחילת הישיבה הציג חלוץ את תוכנית הפעולה החדשה שלו, שלפי גורמים באיגוד הכדורסל אמורה לרוקן את תפקיד הנהלת האיגוד מתוכן ולתת לו ולמנכ"ל סמכויות רבות יותר מאשר בעבר. חברי הנהלה שונים הביעו תרעומת על התוכנית שמופיעה תחת הכותרת "תוכנית פעולה עקרונית, חזון ענף הכדורסל בארץ". עוד במהלך הדיון התעמתו חלוץ וצביקה שרף כשלטענת מספר חברי הנהלה כינה הראשון את האחרון "שקרן".

בנוסף אישרה ההנהלה את מינויו של שמעון מזרחי למועצה העליונה לספורט, והצביעה בעד מינויו של טל נתן לראש האגף המקצועי נשים באיגוד. האיגוד החליט לקיים דיאלוג עם מנהלת ליגת העל לגברים במטרה לאחד כוחות כדי לנסות לגייס כספים נוספים לטובת ענף הכדורסל.

צביקה שרף ראש סיעת עוז. מגד גוזני
כונה שקרן. צביקה שרף/מגד גוזני

במהלך הישיבה אמר חלוץ כי "על איגוד הכדורסל לבחון את דרכי התנהלותו בטרם תהיה התערבות חיצונית בנושא". חלוץ הוסיף ואמר שיש לפתור את סוגיית ניגוד האינטרסים שעיקרן נוגע בין חברי הוועד המנהל של איגוד הכדורסל, המשמשים גם כדירקטורים במנהלות ליגת העל לגברים ונשים בטרם נונחה כך ע"י גורם חיצוני".

הרמטכ"ל לשעבר הוסיף: "לאחר שהתוכנית תידון ותאושר סופית נוכל לצאת לדרך חדשה ולהמריא ולא להמשיך בשקיעה. באתי לכאן מרצוני החופשי בהתנדבות כדי לפעול למען הכדורסל ולא על מנת לעסוק ברשימות, סיעות ומרכזים. כמו ששמורה לי הזכות לעזוב בכל רגע שמורה לכם הזכות לבקש ממני לעזוב".

  • עוד באותו נושא:
  • דן חלוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully