וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי על ווסט: "הוא הלוגו וזה אומר הכול"

הגרמני עקף את הסמל בדרך למקום ה-16 ברשימת הקלעים של ה-NBA. בעוד 83 נקודות גם רג'י מילר מאחוריו. קרלייל: "הוא יעבור שמות גדולים נוספים בשבועות הקרובים"

דירק נוביצקי שחקן דאלאס עוקף את ג'רי ווסט ברשימת הקלעים של ה-NBA. Tony Gutierrez, AP
"חוויה אדירה". נוביצקי עוקף את ווסט. ותודה למקל על האסיסט/AP, Tony Gutierrez

בעונתו ה-16, דירק נוביצקי הגיע למקום ה-16 ברשימת קלעי ה-NBA של כל הזמנים, כשהוא משאיר מאחוריו את ג'רי ווסט - האיש והסמל. הגרמני עשה זאת דווקא ביום קליעות בינוני (8 מ-19), בניצחון 95:105 של דאלאס על וושינגטון. אבל הישג זה הישג, ולנוביצקי כבר 25,197 נקודות ליגה - רק 83 פחות מרג'י מילר. לפי הממוצעים של הגרמני העונה, תוך פחות מחמישה משחקים גם מילר הוא היסטוריה.

"ג'רי הוא האיש", סיכם נוביצקי את האירוע. "הוא הלוגו וזה אומר הכול. זו היתה חוויה אדירה". כאמור, בערב קליעה לא גדול שלו, מספר 41 של דאלאס התרחק נקודה מהשיא אחרי שהשתלט על ריבאונד ברבע השלישי. בהתקפה הבאה מסר גל מקל לנוביצקי, שקבר שלשה וכך עבר את ווסט בדרך למקום ה-16 בהיסטוריה.

"זה היה מתאים", אמר מאמן המאבריקס ריק קרלייל, "למרות שג'רי ווסט מעולם לא קלע שלשה. אם היתה קשת בימים ההם, ההישג של נוביצקי היה מגיע רק מאוחר יותר. אבל הוא הולך לעבור עוד שמות גדולים בשבועות ובחודשים הקרובים".

לברון ג'יימס, דוויין ווייד, כריס בוש, שחקני מיאמי היט. Lynne Sladky, AP
קצת חיוכים בפלורידה. ג'יימס, ווייד ובוש/AP, Lynne Sladky

מיאמי לא ציפתה שערב המשחק מול מילווקי, המאזן יראה 3:4 מגמגם. אבל מול הבאקס ההגנה התייצבה באופן יחסי, ו-33 נקודות של לברון ג'יימס עזרו ללוח התוצאות לסיים את הלילה עם 95:118 להיט. בסיום התייחס ג'יימס לניצחון ולגב הכואב שלו: "זה הולך ומשתפר. אני מרגיש הרבה יותר טוב. זה עדין כואב, אבל אנחנו עושים הרבה עבודה כדי שאוכל לחזור ל-100 אחוז. אבל זה משתפר כל יום וזה דבר טוב".

דאלאס ניצחה, מקל עזר לנוביצקי לעקוף את ג'רי ווסט

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully