וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: דויד מנגה ייעדר שלושה שבועות עד חודש

13.11.2013 / 9:59

חדשות רעות לקבוצה מהצפון: החלוץ שכבר כבש ארבעה שערים העונה סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי ויחמיץ את המשחק מול בית"ר ירושלים. הקבוצה הביסה 1:7 את כרמיאל

one

אם לא די בפתיחת העונה המאכזבת שהיא חווה עד כה, עירוני קרית שמונה ספגה היום (רביעי) מכה חדשה, כאשר נודע כי חלוץ הרכש של הקבוצה, דויד מנגה, ייעדר לתקופה של שלושה שבועות עד חודש.

מנגה חש בכאב בשריר הירך האחורי במהלך המשחק מול הפועל רעננה בשבת (0:0) והוחלף. כעת, לאחר צילום שעבר השחקן, התגלה קרע קטן בשריר, מה שייאלץ את השחקן להחמיץ את התקופה הקרובה.

שחקן עירוני קרית שמונה דויד מנגה מאוכזב. קובי אליהו
עוד אכזבה למועדון. מנגה/קובי אליהו

החלוץ ייעדר מהמשחק מול בית"ר ירושלים, וככל הנראה שהוא לא יהיה זמין לרשות המאמן ברק בכר גם במשחק הבא. בקרית שמונה קיבלו באכזבה רבה את החדשות, שכן מנגה היה מצוי בכושר הטוב ביותר מבין שחקני הקבוצה וכבש ארבעה מתוך תשעת השערים של הקבוצה העונה. השחקן כבר החל בטיפולים וינסה לשוב למגרשים מהר מהצפוי.

בקרית שמונה מקווים שדין מימוני ו-וובה בראון יהיו כשירים במאת האחוזים לקראת המשחק מול פתח תקוה. אופיר מזרחי נעדר מהאימונים, שכן הוא שוהה עם הנבחרת הצעירה. מי שזוכה למחמאות ונראה שיהפוך לשחקן קבוע בסגל הוא עדן שמיר הצעיר, שערך בכורה בקבוצה במשחק מול רעננה.

הקבוצה ערכה משחק אימון מול מ.ס כרמיאל מליגה א' והצליחה לעצור את הבצורת כשהביסה את המארחים 1:7. ברק בדש החמיץ פנדל בפתיחה אך כבש לאחר מכן כשתמיר כחלון הוסיף צמד, דרקו טאסבסקי, אחמד עאבד, אחמד סבע ואדריאן רוצ'ט היו גם הם בין הכובשים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully