וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "יש סגל למקום 2-5, לא לפלייאוף תחתון"

10.11.2013 / 8:21

אכזבה בקרית שמונה אחרי ה-0:0 מול רעננה: "שרצקי חושב שהקבוצה צריכה להשתפר משמעותית". אלקיים לא סובל משבר

one

אווירה מתוחה בקרית שמונה. בקרב אנשי הקבוצה נרשמה אכזבה ודאגה מהתוצאות האחרונות של הקבוצה אחרי ה-0:0 החלש מול הפועל רעננה, ובעיקר מהיכולת שמציגה הקבוצה מתחילת העונה. הבעלים איזי שרצקי נכנס כמנהגו בסיום לחדר ההלבשה אך מלבד איחול שבוע טוב לשחקנים לא דיבר כלל איתם.

למרות ששרצקי משדר עדיין עסקים כרגיל בסביבתו מגלים מציאות אחרת. "איזי מאוכזב מאוד", אמר אחד ממקורביו. "הוא חושב שהקבוצה צריכה להשתפר משמעותית, גם הפציעות מדאיגות אותו והוא מקווה מאוד שאחרי שהשחקנים יחזרו הקבוצה תיראה טוב יותר".

הדבר שהכי מדאיג עד כה את אנשי קרית שמונה היא היכולת הדלה של שחקני ההתקפה, למרות העובדה שבסגל ישנם שחקנים מובילים כמו ברק בדש ואחמד סבע, החלק ההתקפי של הקבוצה לא נראה טוב ובקרית שמונה צפויים לחזק אותו בחלון ההעברות בחודש ינואר.

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"גם הפציעות מדאיגות אותו". איזי שרצקי/אדריאן הרבשטיין

"אין ספק שעד כה אנחנו מאוכזבים מאוד", אמר שחקן בקבוצה. "יש פה סגל שצריך להיות במקומות 2-5 ובטח לא בפלייאוף התחתון, אנחנו חייבים להתעשת מהר כדי שלא נתעורר מאוחר מדי". גם השוער גיא חיימוב התייחס לאכזבה במועדון: "רצינו לנצח מאוד את רעננה וזה מאוד מאכזב. אומנם שלטנו אופטית במשחק אבל לא הגענו למצבים. נמשיך לנסות ולחדור את הקבוצות שמסתגרות נגדנו. יש מאיתנו ציפיות ואנחנו עובדים מאוד קשה. זה לא נראה כרגע,, אבל אני מקווה שנמשיך בדרך שלנו ועם קצת מזל יהיה בסדר".

בינתיים בקרית שמונה יכולים להיות מעודדים מכך שעודד אלקיים שנלקח בסיום המשחק לבית החולים בצפת לצילום בידו שנפגעה, לא סובל משבר על פי הצילום, אלא רק ממכה חזקה והוא צפוי להיות כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים לאחר הפגרה. היום יעבור דוד מנגה שהרגיש מתיחה בשריר האחורי צילום אולטראסאונד, כשגם דין מימוני הפצוע ייבדק במהלך השבוע הקרוב. עוד נקודת אור מבחינתה של קרית שמונה היא העובדה שעדן שמיר הצעיר הפגין יכולת לא רעה כלל והוכיח שלמועדון ישנו שחקן נוסף שיכול להשתלב ברוטציה של ברק בכר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully