וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "הפסדנו למכבי חיפה, לא צריך להשתגע"

13.11.2013 / 9:31

בעלי בית"ר שוחח עם אנשי המועדון. שחקן: "נראינו חושך, אבל לפני המשחק הזה, עשינו שלושה ניצחונות. אנחנו קבוצה צעירה"

one

בבית"ר ירושלים ניסו להרגיע את האווירה לאחר ההפסד 2:0 למכבי חיפה ביום שני. בקבוצה העדיפו להתמודד עם האכזבה מיכולת הקבוצה ועם הכעס של הקהל, אך במשך כל היממה אמש (שלישי) הביקורות על שלט התמיכה של ארגון האוהדים באביתר יוסף, שהורשע בהצתת בית וגן, לא עזבו את המועדון ובכל פינה הסבירו בבית"ר את עמדתם בעניין.

בקבוצה אמרו אמש: "כולם יודעים טוב מאוד מה אנחנו חושבים ומה יש לנו להגיד. אנשים מתעלמים מזה שהדרך הקודמת של המועדון לא צלחה ושיתוף הפעולה שלנו עם האוהדים הוא על בסיס העובדה שאין יותר גזענות ואלימות. אפשר לראות את זה משחק אחרי משחק, כאשר אנחנו מביאים את כמויות הקהל הגדולות ביותר בארץ ולא הועמדנו לדין פעם אחת, בניגוד למרבית קבוצות הליגה. שיידעו לתת קצת קרדיט וסבלנות לדרך, ברור לנו לאן אנחנו מכוונים וגם הקהל יודע".

בית"ר ירושלים: אייס קרים עשוי להיחתך מיידית

אוהדי בית"ר ירושלים, שלט תמיכה אביתר יוסף. טל לוי
השלט שיצר את המהומה/טל לוי

הבעלים אלי טביב ביקר אמש בבית וגן ושהה בישיבות שעסקו בעיקר בנושא הפיננסי ובמציאת פתרונות למשכורות הקרובות. טביב אמר לאנשי בית"ר: "נכון שהייתה אכזבה, כי רצינו לראות כדורגל יותר טוב, אבל בסך הכול הפסדנו למכבי חיפה ולא צריך להשתגע. אנחנו לא נהיה מהיום למחר קבוצה סוחפת ויש כאן תהליך. הצוות המקצועי והשחקנים יודעים שדברים צריכים להראות אחרת. נראה שכולם הפנימו את זה וכבר במשחק הבא יהיו שינויים".

גם שחקני הקבוצה לא הבינו על מה המהומה אתמול ואמרו: "נכון שנראינו חושך ואסור להראות ככה, זה פוגע בכולנו וגם באוהדים, אבל אסור לשכוח שלפני ההפסד הזה עשינו שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בחמישה משחקים עם קבוצה צעירה. מה לעשות, זה לא תירוץ, אנחנו לא בדרך לצמרת ויהיו לנו עוד משחקים לא טובים. חוץ משלוש הגדולות, הליגה ברמה שווה והיתרון שלנו הוא הקהל שתומך בנו. אסור לגרום לו להפסיק. עם כל הרעש אחרי המשחק, הם קראו לנו לבוא ליציע ועודדו אותנו, אלה שקיללו היו מעטים".

בבית"ר מנסים למצוא יריבת אימון לשבוע הקרוב על מנת לבחון את דייגו קאצ'ובה הברזילאי ובמקביל להכניס לכושר משחק טוב יותר את אבירם ברוכיאן. אחת ההחלטות של הצוות המקצועי בעקבות המשחק בחיפה היא כי החל מהמשחק הבא, ברוכיאן או דוד רביבו יפתחו על מנת לנסות הרכב יצירתי יותר ולהגיע ליותר מצבים ליד השער. מקורבים לטביב ולשלומי ארבייטמן מנסים לשדך בין הצדדים לקראת ינואר, אך כרגע הדברים עדיין לא הגיעו לכדי מו"מ מעשי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully