וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אייס קרים עשוי להיחתך מיידית

12.11.2013 / 17:49

בבית"ר מודאגים מהיכולת של הקבוצה והקשר המאכזב, שאף נפצע מול מכבי חיפה, עשוי לשלם את המחיר. ייתכן שדייגו קאצ'ובה, שמרשים באימונים, יוחתם במקומו. גם מעמדם של לנדרי מולמו וטטה בנגורה מתערער. אבירם ברוכיאן או דוד רביבו יפתחו נגד קרית שמונה

one

בבית"ר ירושלים מודאגים מהיכולת של שחקני הקבוצה ומתחילים לחשוב על שינויים כבר בטווח המיידי. השינוי הראשון צפוי להגיע מכיוונו של קשר הרכש אייס קרים, אשר מאכזב לאחרונה ואינו מצליח לתפקד תחת הלחץ סביבו. אייס קרים אף מתח או קרע את השריר אמש וייעדר בשבועות הקרובים.

הקשר הברזילאי המתאמן בקבוצה, דייגו קאצ'ובה, נראה טוב עד באימונים עד כה ובשבוע הקרוב ייערך משחק אימון בו ייבחן. אם ירשים, עשוי קאצ'ובה לחתום על חוזה קצר עד ינואר או עד תום העונה עם סעיף שחרור בינואר. גם מעמדם של טטה בנגורה ולנדרי מולמו מתערער ואם לא ישפרו את יכולתם, הם עשויים להיחתך בינואר.

אייס קרים בית"ר ירושלים נפצע. אדריאן הרבשטיין
הפציעה לא מוסיפה לו נקודות זכות. אייס קרים/אדריאן הרבשטיין

בצוות המקצועי הייתה אכזבה אמש (שני) מכמה שחקנים ונראה כי במשחק הקרוב בעוד שבועיים נגד קרית שמונה בית"ר תשחק עם קשר יצירתי נוסף, אבירם ברוכיאן או דוד רביבו. אלי כהן ודוד אמסלם דיברו עם ברוכיאן והעבירו לו מסר שיכין את עצמו לקראת המשחק. בבית"ר מקווים שברוכיאן יעזור לשפר את החלק הקדמי של הקבוצה.

בבית"ר התייחסו היום לביקורות על שלטי התמיכה במצית בית וגן אביתר יוסף שנתלו אמש בקרית אליעזר ובהודעת המועדון נאמר: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים כבר הביע דעו נחרצות והבהיר כי הוא מגנה אלימות וגזענות ולא משנה כלפי מי הם מופנים. המועדון אינו יכול לקחת אחריות על מי שמביע את דעתו במסגרת החוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully