וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקה מאוהבת: הפרשמנים שמשגעים את ליגת המכללות

"מרתון 24 השעות" של פתיחת העונה סיפק את הסחורה עם הצגות אדירות של אנדרו וויגינס מקנזס, ג'בארי פארקר מדיוק וג'וליוס רנדל של קנטאקי, כולם בני 18. לברון כבר צייץ: "הג'נרל מנג'רים ב-NBA היו מתים שהדראפט יהיה כבר מחר". צפו בביצועים המרהיבים

"הג'נרל מנג'רים היו מתים שהדראפט יהיה כבר מחר". כך סיכם את הבוקר (רביעי) לא אחר מאשר לברון ג'יימס בחשבון הטוויטר שלו את היום האדיר שעבר על ליגת המכללות האמריקאית בכדורסל. מרתון הפתיחה המסורתי, הכולל 24 שעות של כדורסל, ענה בגדול על כל הציפיות והחלומות בעיקר בזכות שניים, שכבר הלילה נראו מוכנים לחלוטין לשחק ב-NBA: אנדרו וויגינס וג'בארי פארקר.

אנדרו וויגינס מכללת קנזס מטביע מעל ג'בארי פארקר מכללת דיוק. Jonathan Daniel, GettyImages
איזה משחק! וויגינס מטביע מעל פארקר/GettyImages, Jonathan Daniel

פארקר בן ה-18 וחצי הגיע הוא פרשמן במכללת דיוק וכבר הלילה, במשחקו השני בלבד בקריירה, הוא כבר הזכיר לרבים את ימיו הקסומים של גרנט היל במכללה. אחרי 22 נקודות במשחקו הראשון בקולג', בניצחון הקליל על דייוידסון ביום שישי, הוא התפרע הלילה עם 27 נקודות (19 במחצית הראשונה), תשעה ריבאונדים, 4 מ-7 מחוץ לקשת ובעיקר, כמה דאנקים נפלאים, כולל האלי הופ שנכנס היישר לטופ 10 של מהלכי הלילה בארצות הברית.

אלא שוויגינס, שגדול מפארקר בפחות מחודש, התעלה אף הוא. קנזס ג'ייהוקס שלו, המדורגת חמישית, הצליחה לנצח בחוץ את המדורגת 4 דיוק, 83:94, בזכות 16 נקודות במחצית השנייה ו-22 במשחק כולו של מי שמסומן כבחירה הראשונה הברורה בדראפט הקרוב וכסופרסטאר הבא של ה-NBA. וויגינס, גם הוא רק במשחקו השני בקריירת המכללות שלו, הוסיף עשרה ריבאונדים ובאופן כללי, השתלט על המשחק כמו שחקן מנוסה וגדול במאני טיים.

פרשן המכללות הוותיק של ESPN דיק ויטאל, אמר לאחר המשחק: "פארקר הוא כישרון עצום, הוא יכול לקלוע מכל מקום על המגרש. מבפנים ובמחוץ. וויגינס נפיץ והוא לקח את כל הכדורים הגדולים".

צפו בתקציר המשחק מתוך אתר ESPN:

אגב, כל המשחק הזה קרה מיד אחרי עוד מפגש גדול, בו ניצחה מישיגן סטייט המדורגת שנייה, 74:78 בחוץ את המדורגת ראשונה, קנטאקי. ג'וליוס רנדל, עוד פרשמן, להט במדי קנטאקי עם 27 נקודות, 23 מהן במחצית השנייה ו-13 ריבאונדים והמאמן המפסיד ג'ון קליפארי אמר למנצח טום איזו בסיום: "אני מקווה שניפגש שוב באפריל", כאשר איזו עונה: "גם אני".

ג'ף אייזנברג, פרשן המכללות של "יאהו ספורט", כתב: "בהתחשב בכמות ההייפ שהייתה סביב שלושת הצעירים האלה, פארקר, רנדל ו-וויגינס, זה הרבה יותר ממרשים לראות את מה שהם סיפקו. לכל אחד מהם יש דברים לשפר, אבל לפחות לערב אחד ניתן להם קרדיט על הופעה בלתי נשכחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully