וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב עלתה זמנית לפסגה

הצהובים ניצחו את הוד השרון 0:3 בזכות צמד הזרים שלהם, הוד השרון גברה על ירושלים 0:3. כפ"ס צירפה את קייל מאסטרסון

המחזור החמישי בליגת הכדורעף נפתח הערב (שלישי) בניצחון של מכבי הוד השרון על הפועל ירושלים 0:3 (19:25, 19:25, 20:25). גיא אביגדורוב הצטיין בעמדת חוסם האמצע וסיים עם 10 נקודות (91%) בהתקפה כשג'קי גאפט הצטרף עם 10 (50%, 4 אסים) מול האקסית. את הוד השרון הוביל יוחאי דדון כאופסטר עם 11 נקודות (59%) כשהמאמן תומר רוסיאנסקי אפשר מנוחה לאלי קליינשטיין וגם לפרד טישיירה.

"אני שמח שעברנו את המשוכה הזאת וכל מי שנכנס למשחק השתלב היטב ברוטציה", סיכם רוסיאנסקי, ששיפר את מאזן קבוצתו ל-1:4. את ירושלים הוביל בנקודות זיו גוטמן 11, אנטולי קלישיוסקי 9, ולדימיר ורטלקו 7, מקסים חילקו 5, איליה משש 3. ירושלים עדיין ללא ניצחון.

גיא בן גל מכבי תל אביב. קובי אליהו
קלי קלות. גל בן גל/קובי אליהו

מכבי תל אביב עלתה זמנית אל המקום הראשון בטבלה לאחר ניצחון על אליצור הוד השרון 0:3 (14:25, 13:25, 16:25). צמד הזרים החדש סיים עם 24 נקודות – ויקטור באטיסטה 14 (68%) והארולדו דה סילבה 10 (4 קיל בלוק), אמיר וינרסקי 9, גיא בן גל 8. לאליצור הוד השרון: ארד עמיאל 6, רודיון ודננברג 5 כ"א, אלקובי 3. "מכבי שיחקו טוב מאוד וישנו פער פיזי גדול מאוד בין הקבוצות. נתכונן כמו שצריך להפועל ירושלים בשבוע הבא כי מבחינתנו זה משחק העונה", אמר לאתר איגוד הכדורעף מאמן אליצור אלעד שפגט.

המחזור החמישי יושלם ביום חמישי עם המשחק המרכזי שישודר בערוץ הספורט (19:30) ובו יפגשו באולם בר לב הפועל כפר סבא והפועל מטה אשר/עכו. הכפר סבאים החליטו לחזק את עצמם בזר שלישי, וצירפו את חוסם האמצע האמריקני קייל מאסטרסון (28, 2.00) שהגיע בהמלצתו של האופסטר ראיין סטאפורד. "מדובר בשחקן חזק מאוד שיוסיף לנו עוצמה במקום שהיה בעייתי אצלנו בשבועות האחרונים. אמנם הוא אינו בכושר מלא נכון לעכשיו, אבל עם הזמן הוא יכנס לכושר משחק", אמר לאתר איגוד הכדורעף מאמן כפר סבא איתי בכרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully