וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החודש הארור בהיסטוריה של גלאטסראיי

ג'אווי עלול לפרוש מכדורסל, גורדון סיים את העונה, דאדלי שבר את הרגל, מרקושווילי ינותח ותאריך חזרתו לא ברור. גלאטסראיי פתחה עונה בציפייה להיות ההפתעה הנעימה ביורוליג, אך מכת פציעות חמורה ונדירה של כוכביה מסרבת להסתיים. אתמול היא גבתה שני קורבנות נוספים

ערב פתיחת העונה ביורוליג, גלאטסראיי סומנה כמי שתהיה הפתעה העונה. הקבוצה הטורקית הגדילה את התקציב והתחמשה בשמות כמו זוראן ארצג וניית'ן ג'אווי. עם כוכבים כמו קרלוס ארויו, הנרי דומרקאנט, מילאן מצ'באן וג'מונט גורדון שכבר היו שייכים לסגל בעונה שעברה, בגלא הרשו לעצמם לחלום.

מאז עוד לא עבר חודש, ונראה שאין דבר שלא השתבש בתוכניות. בזה אחר זה החלו שחקני גלאטסראיי להיפצע, וספק אם נראתה ביורוליג אי פעם כזו מכה פציעות. בטורקיה כינו את התקופה האחרונה "החודש הארור בהיסטוריה בקבוצת הכדורסל של גלאטסראיי". והנה אנקדוטה משעשעת: אחד הספונסרים המרכזיים של הטורקים הוא בית חולים מקומי.

ניית'ן ג'וואי, ברצלונה, מול דיאן מוסלי, פרטיזן. GettyImages
הקריירה כולה בסכנה. ג'וואי/GettyImages

הנה זה במספרים: שחקן אחד נפצע בצורה פתאומית והקריירה שלו נמצאת כעת בסכנה, אחר סיים בוודאות את העונה, שחקן נוסף שבר את הרגל, ואחרון חביב מושבת לשלושה חודשים לפחות. ובסך הכול - ארבעה פצועים שייעדרו תקופה ארוכה. וזה, להזכירכם, לפני שחלף חודש מפתיחת העונה.

למצבת הפצועים הארוכה וה"מפוארת" של גלא התווספו אתמול (שלישי) שני שחקנים חשובים נוספים - אקס מכבי ראשון לציון ארווין דאדלי ששבר את רגלו וייעדר שלושה חודשים לפחות, והגארד המצטיין ג'מונט גורדון, יושבת לשישה חודשים לפחות ויסיים בוודאות את העונה.

ג'אווי וגורדון מצטרפים לשני שחקני מפתח נוספים בסגל של ארגין עתמאן שמושבתים לתקופה ארוכה. ניית'ן ג'אווי האוסטרלי, שהגיע במהלך הקיץ מברצלונה, אושפז מיד לאחר שיא קריירה ביורוליג (22 נקודות מול סיינה) כשנשקפה סכנה לחייו, בעקבות סחרחורת חריפה. מאז מצבו התייצב, אך הוא ייעדר לפחות שישה חודשים ורופאיו לא מכחישים כי קיימת אפשרות שכלל לא יוכל לחזור למגרשי הכדורסל. מנושאר מרקוישווילי הגאורגי נפצע בברך, ינותח וייעדר שלושה חודשים לכל הפחות.

שחקן צסק"א מוסקבה, ג'מונט גורדון. Alexander Zemlianichenko, AP
עוד כוכב שסיים את העונה. ג'מונט גורדון/AP, Alexander Zemlianichenko

למכת הפציעות הזו הייתה השפעה ישירה על התוצאות של הקבוצה. בשלושת המשחקים האחרונים ביורוליג רשמה גלא שני הפסדים וניצחון דחוק שהושג בקושי על זיילונה גורה, אולי הקבוצה החלשה במפעל. בסך הכול מאזנה עומד על שני ניצחונות ושני הפסדים שמעניקים לה את המקום הרביעי בלבד בבית ג'. גם בליגה המקומית מצבה לא מזהיר, ולאחר חמישה מחזורים היא במקום החמישי בלבד עם שני הפסדים.

גלא מנסה להגיב למצב הקיצוני הזה, ומאז הספיקה להחתים את פופס מנסה בונסו כמחליפו של ג'אווי. על פי דיווחים בטורקיה, גם המחליף של מרקוישווילי - מאליק היירסטון - יחתום רשמית בימים הקרובים לאחר ששוחרר ממילאנו. כעת נותר לגלא למלא את החלל שהותירו דאדלי וגורדון. לא נותר אלא לכם להם בהצלחה.

מאמן אפס פילזן ארגין עתאמן. ברני ארדוב
לך תתמודד עם מכת פציעות כזו. ארגין עתמאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully