וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל לנון: "ניר ביטון הרשים אותי מול רוס קאונטי"

מאמנה של סלטיק שיבח את הקשר, שרשם הופעת בכורה בהרכב: "הוא עובד חזק מאוד באימונים והגיע לו לפתוח"

ניר ביטון, קשר הרכש שעזב בקיץ את הבית החם באשדוד והצטרף לסלטיק, ממשיך להתאקלם באמפריה הסקוטית. ביטון לא קיבל הרבה דקות במשחקים הראשונים של הקבוצה והתפרסם עד כה בעיקר בזכות ההרחקה שלו במשחק האחרון של הקבוצה בליגת האלופות מול אייאקס.

אולם, ביטון מתאמן חזק בסלטיק פארק וביום שבת האחרון רשם הופעת בכורה בהרכב של ניל לנון במשחק בו הביסה סלטיק 1:4 את רוס קאונטי בליגה. ביטון שיחק 80 דקות ועל פי מאמנו ניל לנון, הציג יכולת טובה מאוד.

ניר ביטון שחקן סלטיק סופג כרטיס אדום. רויטרס
נכנס לעניינים בסלטיק. ניר ביטון/רויטרס

ניל לנון שיבח את הקשר והסביר מדוע החליט לתת לביטון לפתוח במשחק הליגה מול רוס קאונטי: "ניר עבד קשה מאוד בשבוע האחרון והרגשנו שהוא נראה מספיק טוב באימונים כדי לפתוח". בסקוטלנד טוענים שלביטון עדיין חסרה חדות במשחק שלו, אבל הוא שיחק עם המון ביטחון וניסה את מזלו בבעיטות מרחוק שחלקן כמעט וחדרו לרשת.

לנון התראיין המשיך לשבח את הקשר הישראלי ואמר: "ניר היה מחוץ לעניינים תקופה ארוכה מאז שהוא הגיע אלינו, אבל הפעם הוא לא טס לשום מקום. כעת, יהיה לנו אותו לשבועיים הקרובים במהלך הפגרה ונוכל לעבוד איתו חזק. זה יהפוך אותו לשחקן טוב יותר".

לנון הוסיף: "ניר עובד קשה מאוד בשבוע האחרון ונראה טוב כשפתח מול רוס קאונטי. זה ממש משמח אותי בגלל שאני חושב שהוא היה ממש טוב במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully