וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן: "המאמן החדש נתן לי הרגשה נהדרת"

קשר בוורן ערך הופעת בכורה בליגה הבלגית אבל לא שכח את האכזבה: "הבטיחו לי הזדמנות בתחילת העונה ולא קיבלתי אותה"

אחרי תקופה מאוד מאכזבת, הן מהפן הקבוצתי והן מהבחינה אישית, רשם בסוף השבוע האחרון חנן ממן את הופעת הבכורה שלו במדי בוורן, המדורגת במקום האחד לפני אחרון בבלגיה. הקשר ששיחק אשתקד בהפועל תל אביב, עלה מהספסל בדקה ה-51 במשחק נגד זולטה וארחם, אך לא הצליח לעזור יותר מדי וקבוצתו ירדה מנוצחת 2:0.

"בוודאי שאני שמח שסוף סוף קיבלתי את ההזדמנות שלי", אמר הקשר לעיתון הבלגי ניוזבלאד, "הגעתי לבוורן עם פציעה במפשעה. לקח לי קצת זמן להכנס לעניינים. אין לי שום ניסיון ברמה הזאת. חיכיתי בסבלנות להזמנות שלי אחרי שנאמר לי בהתחלה שאני אקבל אותה, אבל עד כה זה לא הגיע. המאמן החדש דיבר איתי במהלך השבוע האחרון ונתן לי הרגשה נהדרת. כעת אני מרגיש מעורב יותר בקבוצה".

חנן ממן שחקן בוורן. GettyImages
יקבל עוד הזדמנויות? חנן ממן/GettyImages

על משחק הבכורה שלו אמר הקשר: "ברור שנגד זולטה וארחם אתה צריך לנצל כל הזדמנות, ולא עשינו את זה. למרות שהיו לנו הזדמנויות טובות במחצית הראשונה היה ברור שזה משחק קשה. במחצית השנייה לי היו שתי הזדמנויות טובות, נשאר לי רק להצטער שזה לא הוביל לגול. הגיע לנו יותר מהפסד".

המאמן בוב פיטרס הוסיף על ממן: "ראינו אותו במהלך השבוע באימונים עושה לא מעט דברים והוא עניין אותי. אני חייב לומר שהוא עשה בכורה טובה, אבל ברור שיש לו כדורגל".

  • עוד באותו נושא:
  • חנן ממן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully