וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי: "הדבר הכי חשוב עכשיו זה שאתאושש מהפציעה"

כוכב ברצלונה הפצוע פנה לאוהדיו ומעריציו: "תודה על התמיכה". ואלדס: "מסי הוא אלוהים". אלבס: "ניימאר ייכנס לתפקיד שלו"

הפציעה של ליאונל מסי במשחקה של ברצלונה מול ריאל בטיס ממשיכה להעסיק את הקטלאנים, אבל לא רק אותם, אלא גם את ראשי נבחרת ארגנטינה. מסי, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ברגל שמאל, נפצע בפעם הרביעית השנה וייעדר כנראה עד סוף 2013. בברצלונה מקווים שהארגנטינאי יחזור כשיר לחלוטין בתחילת 2014, אבל בארגנטינה מודאגים מאוד מהפציעות החוזרות ונשנות של הכוכב שלהם וחוששים מאוד לקראת המונדיאל המתקרב בברזיל ביוני הבא.

מסי פנה לאוהדי ברצלונה ולמעריציו בכל רחבי העולם, וכתב בדף הפייסבוק שלו: "כמו שאתם יודעים, בשבועות הקרובים אעבוד קשה בניסיון להחלים מהפציעה החדשה שלי, עבורי זו אכזבה גדולה לא לשחק במדי קבוצתי בתקופה הזו.

"אבל מה שחשוב עכשיו זה להתאושש היטב, לעזור לחבריי לקבוצה ולהחזיר לכם את כל התמיכה המדהימה שהענקתם לי, ולחזור כמה שיותר מהר לעשות את הדבר שאני הכי יודע לעשות, לשחק כדורגל. תודה על כל ההודעות".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
בארגנטינה ממשיכים לעקוב בדאגה./AP

דונאטו וילאני, מי שהיה רופאה לשעבר של נבחרת ארגנטינה וטיפל במסי, טוען שניתן לטפל בפציעה הנוכחית, אך הזהיר בפני פציעה חוזרת ואמר: "אנחנו חייבים להתפלל שמסי לא ייפצע שוב חודש לפני המונדיאל". וילאני שפך אור על הפציעה הנוכחית של הפרעוש, ואמר: "ניתן לטפל בפציעה של מסי. הוא נחוש מאוד להבריא ולהיות כשיר כדי לזכות במונדיאל, אבל חשוב לציין שתהליך השיקום שלו הוא גם מנטאלי ולא רק פיזי".

"ניימאר מוכן לקחת את התפקיד של מסי", אמר היום דני אלבס, "הוא יודע כמה זה חשוב לברצלונה ואין לי ספק שהוא יצליח". היהלום עצמו הוסיף בנושא: "לפני הפציעה המאמן יצר אלטרנטיבות בהתקפה, כשאני וססק פברגאס נקבל יותר אחריות ונעבוד עם פחות אלתורים".

ויקטור ואלדס העניק לכוכב הקטלאנים גב משלו עם הציטוט הבא: "עבורי, מסי הוא הטוב ביותר. מסי הוא אלוהים, והוא תמיד יהיה הטוב ביותר, הוא גורם לי ליהנות. לדעתי, הקבוצה תמיד תסתמך עליו כי הוא הכי טוב בעולם".

חלוץ ברצלונה ניימאר (למטה) עם ליאונל מסי. רויטרס
מוכן לתפקיד. ניימאר/רויטרס

בספרד מנסים להבין מה גורם למסי להיפצע כל כך הרבה ב-2013 וב"מארקה" חושפים שחואנחו בראו , מי שהיה הצל של מסי והפיזיותרפיסט הצמוד בגיחותיו לארגנטינה, כבר לא מתלווה לשחקן בטיסותיו למשחקים עם הנבחרת. בראו התלווה למסי במונדיאל האחרון בדרום אפריקה, בקופה אמריקה וגם במשחקי ידידות שקיימה האלביסלסטה וכעת הוא כנראה ייצמד לפפ גווארדיולה בבאיירן מינכן.

יש לציין עוד דבר חשוב. בתקופתו של פפ גווארדיולה, מסי היה תחת משטר דיאטה צמוד מצידו של לורנסו בואנוונטורה, התזונאי של ברצלונה שגם הוא עזב הקיץ יחד עם פפ לבאיירן מינכן. מי שכעת אמונה על הרגלי התזונה של מסי היא סילביה טרמולדה, אבל בספרד טוענים שלעבודה של בואנוונטורה אין תחליף.

בספרד ובארגנטינה ימשיכו לעקוב אחרי קצב ההחלמה של מסי, שכנראה לא יחזור לשחק יותר השנה וגם יחזור כשיר. אך השאלה הגדולה שנשאלת כעת היא מהי ומתי תהיה פציעתו הבאה של מסי?

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
יהיה כשיר למונדיאל? מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully