וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולה: "משחקים כמו הקבוצה שצריכה להיות במקום הראשון"

אינדיאנה עלתה למאזן 0:8 והפורוורד הארגנטינאי מפרגן: "משחקים עם ביטחון". קווין לאב לקח אחריות על הפסד מינסוטה

אינדיאנה, הקבוצה החמה ב-NBA עם פתיחת העונה, המשיכה הלילה (בין שני לשלישי) את המסע הנהדר שלה כשניצחה את ממפיס החזקה 79:95. אחד משיאי המשחק היו הטריפל דאבל הראשון של הפורוורד לאנס סטיבנסון שקלע 13 נקודות, הוסיף 12 אסיסטים ומסר 11 אסיסטים. הפייסרס עלו למאזן 0:8 והמשוכה הבאה שלהם תהיה מילווקי בלילה בין שישי לשבת.

שחקן אינדיאנה פייסרס, לאנס סטיבנסון. AP
טריפל דאבל ראשון בקריירה. לאנס סטיבנסון/AP

"לאנס היה נהדר והשיג טריפל דאבל, אבל הדבר המדהים ביותר עבורי היה שהוא איבד רק כדור אחד. 12 אסיסטים ואיבוד אחד. הוא השחקן הכי יעיל שלנו העונה וזה מה שחשוב, אמר המאמן פרנק ווגל, "הביטחון שלנו בצד ההגנתי, להשיג עצירות, להיות במקומות הנכונים, להשתמש באורך שלנו, לא לעשות עבירות, לפתוח את המשחק לקלעים שלנו ולהשיג את הזריקות הנכונות, זה הצד הכי טוב שלנו".

הפורוורד לואיס סקולה שקלע 12 נקודות הוסיף: "אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא הדרך שבה אנחנו משחקים, ורמת הביטחון שאנחנו מביאים למשחק. אנחנו משחקים כמו הקבוצה שצריכה להיות במקום הראשון במזרח, לפחות בשמונת המשחקים הראשונים. אנחנו יודעים שעוד נפסיד משחק, אבל אנחנו באים למשחקים עם הגישה הנכונה, וזאת הדרך לגשת למשחקים".

לואיס סקולה שחקן אינדיאנה מעל ג'מאל פרקנלין שחקן ממפיס. AP
לואיס סקולה: "אנחנו משחקים כמו הקבוצה שצריכה להיות במקום הראשון במזרח"/AP

המשחק הגדול של הלילה היה בסטייפלס סנטר שם מינסוטה רשמה קאמבק נפלא מול לוס אנג'לס קליפרס אבל הפסידה 109:107, כשקווין לאב החמיץ טיפ על הבאזר. "ההפסד הזה עליי", צייץ הפורוורד שרשם 23 נקודות, 19 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, "האינסטינקט הראשוני שלי הוא לגעת בכדור ולהחזיר אותו פנימה, אבל הכדור פשוט ישב על הטבעת וירד. ב-99 מתוך 100 פעמים אני קולע את זה. יכולתי להטביע את זה, אבל חשבתי שאני צריך רק לגעת בכדור וזה ייכנס. יש לנו קבוצה טובה מאוד, והמלחמה והקאמבק שעשינו תהיה חוויה טובה מאוד בשבילנו".

מאמן הוולבס ריק אדלמן הוסיף: "השחקנים האמינו שהם יכולים לחזור, הם עשו את הדברים הנכונים בהגנה וקלעו בהתקפה באחוזים גבוהים. בצורה הזאת אתה צריך לשחק אם אתה רוצה לנצח משחקים. בליגה הזאת, אתה חייב להיות במצב שיש לך סיכוי לנצח ברבע האחרון, ואנחנו היינו שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully