וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל מחדשת את המאמצים להחתמת קארים בנזמה

באנגליה טוענים כי החלוץ הצרפתי בוחן מחדש את האפשרות להצטרף לתותחנים בעקבות הצלחת אוזיל. גם יורנטה בתמונה

במהלך הקיץ ניסתה ארסנל להחתים את קארים בנזמה מספר פעמים אך הצרפתי החליט להשאר בריאל מדריד. הלילה (בין שני לשלישי) מפרסם "המירור" האנגלי כי התותחנים חידשו את מאמציהם לצרף את החלוץ הנהדר כשנראה שסיכוייהם עלו והוא עשוי לנחות בסופו של דבר בלונדון. לבנזמה חוזה לעוד עונה וחצי בריאל מדריד, וההערכה היא שהבלאנקוס לא יאריכו את חוזהו.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
יצטרף לאוזיל בלונדון? קארים בנזמה/רויטרס

בתחילת הקיץ סימן מנג'ר ארסנל ארסן ונגר את בנזמה ביחד עם מסוט אוזיל ואנחל די מאריה כמטרות העיקריות שלו לחיזוק, ורגע לפני סיום מועד ההעברות צירף את הגרמני שהפך בינתיים לאחד השחקנים המצטיינים בליגה האנגלית והוליך את הקבוצה למקום הראשון בפריימרליג עד כה. כעת מעריכים באנגליה כי בעקבות ההצלחה של ארסנל ושל אוזיל ישתכנע החלוץ הצרפתי להצטרף לשורות המוליכה האנגלית.

כמו כן מדווחת התקשורת האנגלית כי הקבוצה של ונגר עוקבת אחרי חלוצה של יובנטוס פרננדו יורנטה שרק לאחרונה החל לשחק יותר בשורות הגברת הזקנה. החלוץ הספרדי מעוניין למצוא מקום בסגל הספרדי לקראת גביע העולם, ואם מעמדו ידעך, לא מן הנמנע שיעבור לארסנל. אמש צפה השחקן ביחד עם חלק משחקני התותחנים בגמר טורניר סבב ה-ATP באולם ה-O2 בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully