וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "זו לא הקבוצה השבירה של תחילת העונה"

12.11.2013 / 6:40

השחקנים חגגו, איציק לוזון חילק משכורות, ובמועדון שיבחו את סיני על התצוגה מול מכבי תל אביב. עומר גולן: "גילינו אופי"

one

עד לפני שבועיים דיברו במכבי פתח תקוה על אווירה של משבר, אבל מאז התבוסה הביתית למכבי חיפה, הקבוצה של משה סיני לא מפסידה כבר שלושה משחקים ברציפות. זה התחיל עם התיקו בקריית שמונה, נמשך עם התיקו הביתי מול אשדוד בשבוע שעבר ואתמול (שני), עם התיקו השלישי ברציפות מול מכבי תל אביב בבלומפילד (2:2). סיום המשחק היה מעודד מאוד מבחינת שחקני הקבוצה, שבמהלך החגיגות התבקשו לגשת לאיציק לוזון, שחילק בחדר ההלבשה את משכורות. בתחילה חשבו השחקנים שמדובר במשכורות של החודשים ספטמבר ואוקטובר, אך בסופו של דבר התברר כי מדובר במשכורות של ספטמבר בלבד. "הוא ערבב שמחה בשמחה. מי שמכיר את המועדון יודע שה-11 לחודש זה מאוד מוקדם, בטח העונה. כמעט כמו בונוס", אמרו שחקנים בסיום.

איבן הרצג פדרו גלבאן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
גם נקודה, גם משכורות. איבן הרצג עם פדרו גלבאן/קובי אליהו

במועדון שיבחו אתמול את ניהול המשחק של המאמן משה סיני. "כבר כמה שבועות שדיא סבע הוא אחד הטובים על המגרש, והוא מתעקש שהוא יעיל יותר כמחליף. אתמול זה השתלם לנו", אמרו במועדון. "סיני יצר כאן קבוצה שקשה לשבור. לא ייאמן שקבוצה כל כך חסרת ניסיון בהגנה, במיוחד בעמדות המגנים (הכוונה לשחקן הנוער דור אלו והרכש מטוברוק שמוליק מלול, א"י), חוזרת מפיגור של שני שערים בבלומפילד. כל החלטה שהוא לקח במשחק הייתה נכונה לנו. במקום להתפרק, עשינו סנסציה. זאת הוכחה שהקבוצה שלנו מתחילה להתחבר, אנחנו לא הקבוצה השבירה של תחילת העונה".

"היה משחק קשה, כמו שידענו מלכתחילה שיהיה", אמר החלוץ עומר גולן, שתפקד כבלם ועזר לחפות בעזרת המהירות והניסיון שלו על חלק מההתקפות של האלופה. "אני שמח על האופי שהקבוצה גילתה. לחזור מפיגור שתיים בבלומפילד זה לא פשוט. אני חושב שמשחק ההגנה שלנו היה טוב ויכול עוד להשתפר. מבחינה אישית, הרגשתי טוב במהלך המשחק. אני שמח לתרום לקבוצה ולא משנה באיזה תפקיד". על השאלה האם הקבוצה יצאה סופית מהמשבר ענה: "אני מאוד מקווה שכן. את זה נדע סופית בעוד שבועיים (לאחר הפגרה, א"י), מול סכנין".

דיא סבע הוסיף: "קיבלתי כדור, ראיתי שזה אפשרי, הייתי חופשי ורציתי לבעוט לשער. אם לא בועטים, לא מכניסים גול. אין לי הרבה גולים, אבל זה אחד היפים שלי. ברור שרציתי להוכיח למכבי תל אביב כי זו שנה שלישית שאני יוצא להשאלה. טבעי שאני אבוא וארצה להוכיח שאני שווה להיות פה. זה כבר נשאיר להם. במחצית הראשונה לא הנענו כדור ובעטנו רק למעלה, אבל ראינו שזה אפשרי ולא בשמיים. יכול להיות שבגלל ה-2:0 הלכנו על כל הקופה ולא פחדנו. זה עזר לנו. ברור שהם הכי טובים בארץ, אבל אפשר לעשות נגדם דברים טובים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עומר גולן מכבי פתח תקוה מתווכח עם השופט שי שטרית. קובי אליהו
שמח לתרום בכל תפקיד. עומר גולן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully