וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוטיטו: "סלרניטנה - נוצ'רינה, כמו ישראל מול פלסטין"

הדרבי הלוהט בליגה השלישית באיטליה הופסק אחרי שאוהדי נוצ'רינה איימו על שחקניהם, נשיא לאציו מצא הקבלה מעניינת

בהתאחדות הכדורגל האיטלקית החלו בחקירת אירועי הדרבי הסוער בליגה השלישית שבו אירחה קבוצת סלרניטנה את נוצ'רינה ביום ראשון האחרון. סיפור המשחק הזה החל עוד לפני פתיחתו. אוהדי נוצ'רינה, שהיו מושעים מהמשחק הזה, איימו על שחקני קבוצתם שלא יופיעו למפגש שנפתח למרות האיומים, אך התפתח בצורה הזויה כשלא פחות מחמישה משחקני נוצ'רינה יצאו מהמשחק בשל טענה לפציעה אחרי שהמאמן נאלץ לערוך שלושה חילופים כפויים כבר אחרי שתי דקות.

המשחק איבד ערך ספורטיבי והופסק בדקה ה-21 ובאיטליה החלו לחקור את האירועים המביכים והביזאריים. לואיג'י פאבארסה, היו"ר של נוצ'רינה התייחס לפרשה וחשף כי: "השחקנים עלו למגרש בלי חימום משום שפחדו מהאוהדים שלהם וזה מה שגרם לפציעות הרבות".

קלאודיו לוטיטו הבעלים של לאציו. Giuseppe Bellini, GettyImages
השווה את הדרבי ליחסי ישראל פלסטין. לוטיטו/GettyImages, Giuseppe Bellini

פאבארסה טוען ששחקני נוצ'רינה קיבלו איומים על חייהם ולכן הם חששו מאוד ליטול חלק במשחק הזה, "כשהשחקנים שוכנעו בכל זאת לעלות ולשחק, היה ברור שהראש שלהם יהיה במקום אחר ולא במשחק הזה".

כ-30 אוהדים שנחשבים למנהיגי האולטראס של נוצ'רינה, הם החשודים העיקריים באיומים על שחקניהם וייחקרו בימים הקרובים.

ובינתיים, מי שהתייחס לפרשה ההזויה הזו הוא לא אחר מאשר קלאודיו לוטיטו, נשיאה של לאציו שמשמש גם כספונסר בסלרניטנה. לוטיטו מצא הקבלה מעניינת לעויינות השוררת בין שתי הקבוצות, כשאמר: "אמרתי מראש שצריך למנוע את המשחק הזה. מפגש בין סלרניטנה לנוצ'רינה הוא כמו משחק בין ישראל לפלסטין, זה בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully