וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זילברשטיין: "נהנים מכל רגע", גרינברג: "בעטו לנו בתחת"

11.11.2013 / 20:38

מאמן נס ציונה היה מרוצה מההצגה של שחקניו מול ירושלים. טל דן: "לא הפתענו את עצמנו". מאמן ירושלים שומר על איפוק: "אם שיחקנו לא טוב, זה בגללי"

עירוני נס ציונה רשמה הערב (שני) עוד ניצחון היסטורי בליגת העל. ניצחון? הקבוצה של נדב זילברשטיין פירקה את הפועל ירושלים הנוצצת והשאפנתנית בתוצאה 61:89 ורשמה ניצחון רביעי רצוף, אחרי שכבר גברה על הפועל חולון, מכבי תל אביב והפועל תל אביב. הכתומים הוכיחו שוב שהם לא נרתעים מאף אחת, ולא עשו חשבון לאדומים מהבירה, שהגיעו בכושר טוב להתמודדות, אבל יצאו מהאולם עם הרבה סימני שאלה. שחקניו של בראד גרינברג לא הצליחו להתמודד עם האזורית האגרסיבית של נס ציונה, נכנעו בצבע לכל כדור ולא מצאו פתרונות לערב אדיר ל טל דן, מיטשל וואט, מאיר טפירו וטיילר האניקט, שסחפו את המארחת לניצחון ענק.

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ניב אהרונסון
זילברשטיין/ניב אהרונסון

"לא הפתענו את עצמנו", אמר טל דן, שקלע 20 נקודות, הוריד 12 ריבאונדים וחטף חמישה כדורים. "הפועל ירושלים קבוצה מעולה, מגיע קרדיט לחבר'ה ולקהל. יש לירושלים סגל עמוק אבל הקהל נותן אווירה שאין בהרבה אולמות בארץ. אנחנו עדיין צנועים ורק רוצים להישאר בליגה".

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין: "החבר'ה עשו עבודה מדהימה. שמרנו מדהים, הקבוצה מחויבת, אנחנו נהנים להיות ביחד גם כשהולך וגם כשלא הולך. אנחנו לוקחים משחק אחד בכל פעם, לאט לאט. הכול התחבר לנו היום, יש פה מחויבות מדהימה של השחקנים להצליח. מחויבות מדהימה אחד לשני, מחויבות מדהימה למועדון ולקהל, דברים שלא קיימים בכל מקום, הייתה פה הצגה הגנתית, גם בהתקפה, אבל כזאת מחויבות הגנתית לא ראיתי הרבה זמן. שאפו ענק לליאור רוזן העוזר שלי שעושה עבודה מדהימה בהכנת הקבוצה למשחקים. שאפו ענק לשחקנים על מחויבות ועל דרך".

"נס ציונה תגיע מחר להתאמן ב-14:00, תבוא ביום חמישי לשחק נגד גלבוע/גליל עם מחויבות לשים 100 אחוז במגרש, ואחרי זה גם בנתניה, יהיו פעמים שזה יעזור לנו לנצח ויהיו פעמים שלא. אנחנו נהנים מכל רגע", סיכם זילברשטיין.

טל דן עירוני נס ציונה מול דרווין קיצ'ן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
נשאר צנוע. טל דן/ניב אהרונסון

ההלם ניכר על פני שחקני הפועל ירושלים בסיום, והם הסתגרו במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה. "אנחנו צריכים להבין מה היה פה, דיברנו על זה בחדר ההלבשה", אמר זאק רוזן. "זה כבר קרה לנו פעמיים העונה בחוץ, בהרצליה וכאן. אין תירוצים, יש פתרנות אבל אין תירוצים. אם מישהו ינסה לומר על חוסר יכולת, זה לא תירוץ. אני לא חושב שהיינו עם עודף ביטחון או שזלזלנו בהם, אין לי הסברים. המאמץ היה בסדר, אבל צריך להרים אותו, וברגע שנביא 100 אחוז באופן קבוע נדע מה הבעיה".

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג: "הם בעטו לנו בתחת, צריך לתת להם קרדיט, הם שיחקו נהדר. מנעו מאיתנו להיכנס לצבע, קלעו באחוזים גבוהים, הם עשו הרבה דברים בצורה טובה והתוצאה משקפת את זה. אני לא אוהב לקבל החלטות אחרי הפסד רע. ניצחנו כמה משחקים ברצף, שיחקנו די טוב, אבל היום היה משחק רע. התקשינו בהרבה מקומות. אני אוהב להתמקד בשחקנים שיש לי ובאיך אנחנו יכולים להיות יותר טובים, ולא בביצוע שינויים. התאמנו יותר מ-60 פעמים, והם נותנים הרבה באימון. זה בעייתי איך ששיחקנו, אבל אני לא אגיב על סמך משחק אחד. אני מאמין בשחקנים שלנו, אבל אני מאמין שנשחק הרבה יותר טוב מאיך ששיחקנו היום".

"אמרתי לשחקנים שיתלבשו ונצא מכאן", הוסיף גרינברג. "כשהרגשות שלך לא ברורים אתה לא רוצה לומר משהו. אני מעדיף לקחת צעד אחורה ולחשוב על חמישה שישה דברים שלא עשינו טוב היום ולחשוב איך נהיה יותר טובים בהמשך. הם קלעו הרבה סלים בהתחלה מהפיק אנד רול, וברחו לנו די מהר בפיק אנד רול. לא הצלחנו לעצור אותם בתחום הזה. לא ביצענו את מה שרצינו בהגנה והם גרמו לנו לשלם בזריקות מאוד קלות. אני לעולם לא אומר שאני מובך. השחקנים שלנו הם חבר'ה טובים, שעובדים קשה, ואני מגבה אותם. אני מאשים את עצמי לפני כל אחד אחר, אם שיחקנו לא טוב, זה בגללי. היינו תחרותיים לפני המשחק הזה, והיום לא היינו. ההפסד הזה עליי".

בראד גרינברג הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
ניסה להבין מה קרה. גרינברג/ניב אהרונסון

במשחק השני של הערב, הפועל גלבוע/גליל עליון השיגה ניצחון ביתי ראשון העונה, 64:71 על הפועל תל אביב. מאמן המנצחת, שרון דרוקר, אמר: "היה מאבק, הפועל קבוצה קשוחה ואגרסיבית. ידענו מה אנחנו רוצים להגביל ומה אנחנו רוצים לעשות. הייתה קצת עייפות, אבל זה ניצחון חשוב. אחרי הפסדי בית, הגיע הזמן שהקהל יראה קבוצה לוחמת וזה מה שהראינו היום. הקבוצה הזו צריכה להתחזק ולהיות יותר טובה ואני מקווה שנעשה את זה. עוד מוקדם, אנחנו צריכים ביטחון. הבעלים אמר שהוא רוצה לתת לצעירים במה ויש לזה מחיר. אף אחד מהם לא היה במצבים כאלה. שלטנו ברוב המשחק וניצחנו בצדק. לסימס יש הרבה מה לתת, הוא יכול לעזור לנו".

ג'רלד רובינסון, שקלע 17 נקודות הוסיף: "כל משחק חשוב, אבל זה במיוחד, אחרי רצף הפסדים ובמיוחד בבית. טוב שחזרנו לנצח. כל אחד מאיתנו צריך לתרום קצת יותר".

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין, אמר: "לא הפסדנו בגלל ההתקפה, אלא בגלל ההגנה. אין סרט שנקבל 28 נקודות ברבע הראשון. זו לא רוח הקבוצה שלנו ונלמד בדרך הקשה. לא מתעסק עם השופטים, ידעתי לפני המשחק מה יהיה. פוהורליס שופט טוב, פיני רימון שופט טוב ותבינו לבד מה שאני אומר". השופט השלישי במשחק היה מאיר פורטל.

המאמן הוסיף: "כשאין לך משחק פנים, זה קצת קשה. אנחנו משחקים עם יותר מדי אינסטינקטים ומגיעים למקומות לא טובים. אנחנו צריכים לפתור את זה ואני מודע לזה. הארפר הוא פאוור פורוורד, אבל הוא השחקן עם הגב לסל הכי טוב שלנו בקבוצה. לא הגיע לנו לנצח, גליל שיחקנו נכון יותר פנימה ורצו יותר. אני לא חושב על הדרבי. אני עצוב על מה שקורה, זה לא מה שרציתי שיהיה. כולם יודעים את היכולות של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully