וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: פליפה מאסה עובר לקבוצת וויליאמס/רנו

הנהג הברזילאי עוזב את פרארי אחרי שמונה שנים ויחליף את פסטור מלדונאדו: "מאז שהייתי ילד חלמתי לנהוג בוויליאמס"

עונת 2013 בפורמולה 1 עדיין לא הסתיימה רשמית, אך סבסטיאן פטל הנהג הגרמני של קבוצת רד בול הבטיח כבר לפני שבועיים את זכייתו באליפות על חשבונו של פרננדו אלונסו נהגה של קבוצת פרארי והיום (שני) התבצעה החתמה משמעותית ומעניינת מאוד בגזרת הנהגים כשפליפה מאסה, הנהג הברזילאי בן ה-32 של קבוצת פרארי חתם בקבוצת וויליאמס ויהיה נהגה הבכיר בעונה הבאה.

פליפה מאסה נהג קבוצת פרארי. Mark Thompson, GettyImages
חיזוק משמעותי לוויליאמס. פליפה מאסה/GettyImages, Mark Thompson

מאסה יחליף את הנהג הוונצואלי פסטור מלדונאדו שצפוי לעבור לקבוצת לוטוס. מי שיהיה הנהג השני של פרארי במקומו של מאסה יהיה קימי רייקונן הפיני. הברזילאי יוביל בשנה הבאה את וויליאמס, שהעונה הנוכחית הייתה מאוד מאכזבת מבחינתה והיא צברה נקודה אחת בלבד עד כה.

מאסה עוזב את היצרנית של פרארי אחרי שמונה שנים שבמהלכן הוא ניצח כ-11 מירוצים. ב-2008 התמודד הברזילאי על אליפות הנהגים אך הפסיד רק בגלל פיגור של נקודה מלואיס המילטון הבריטי. העונה ממוקם מאסה במקום השמיני באליפות היצרנים עם 106 נקודות, כשפרננדו אלונסו הנהג הבכיר מדורג שני עם 217 נקודות.

"קבוצת וויליאמס רוצה לגדול וזו הייתה האפשרות הכי טובה עבורי", אמר מאסה אחרי החתימה שלו, "זו קבוצה שרוצה לזכות באליפות ואני ממש שמח להיות חלק ממנה. כשהייתי ילד תמיד חלמתי לייצג את וויליאמס, פרארי או מקלארן ואני שמח מאוד לחתום בקבוצה כזו".

פורמולה 1 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully