וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס ארמסטרונג: "עשו מיליארדים על חשבוני כשסבלתי"

הרוכב המושמץ בראיון באנגליה: "קשה לי, נגרם לי נזק אישי ושילמתי מחיר כבד, התביעות נגדי ממשיכות להיערם עד היום"

קצת יותר משנה עברה מאז פורסם הדו"ח שזעזע את עולם הספורט, וקבע כי לאנס ארסטרונג, מהספורטאים החשובים והנערצים בדורנו, שיקר, איים וכפה את "מערכת הסמים הגדולה אי פעם". מאז נפגעה מן הסתם תדמיתו של הרוכב האמריקאי באופן שלא ניתן לשער, וכמו כן כמובן נשללו כל שבע הזכיות בטור דה פראנס ויתר המדליות בהן זכה לאורך הקריירה. על פי הערכות, ההפסד הכספי של ארמסטרונג בעקבות הפרשה נמדד בכ- 78 מיליון ליש"ט - ובתרגום לשקלים, 440 מיליון.

כיום, כשמעמדו מרוסק וחייו השתנו לבלי היכר, הוא מספר בראיון בבריטניה על כל מי שהרוויח על חשבונו כתוצאה מהפרשייה שהתפוצצה, וטוען כי מאז ענף הרכיבה רק הולך אחורה. "נגרם לי נזק אישי עצום ונזק כלכלי בלתי ניתן לתפיסה, בזמן שאחרים הרוויחו הון וניצלו את הסיפור הזה", סיפר. "מאז אני עובר תקופה קשה, מאוד קשה. שילמתי מחיר כבד בכל הקשור למוניטין שלי, וספגתי המון תביעות כספיות שממשיכות להיערם עד היום".

לאנס ארמסטרונג. Bryn Lennon, GettyImages
החיים החדשים לא מחייכים אליו. ארמסטרונג/GettyImages, Bryn Lennon

למרות זאת, ארמסטרונג מדגיש כי הוא מוכן לשלם את חובו על "הטעויות" שביצע בעבר. "אם מישהו היה גוזר עליי עונש מוות, הייתי מקבל את זה. אם היו כולאים אותי לכמה חודשים, גם את זה הייתי מקבל".

מאז יצא לאור סיפורו האמיתי של ארמסטרונג, הכריזה בענף מלחמת חורמה בתופעת הסמים, אך לדעתו של ארמסטרונג, זה לא מקדם את הרכיבה לשום מקום. "האם אני חושב שהתהליך הזה, כולל המקרה שלי, שינו לטובה את הענף? לא. אני לא חושב שזה שירת מישהו לחזור 15 שנה אחורה. אם אתה הולך אחורה 15 שנה, אתה עוד עשוי להמשיך בנסיגה ולזחור אחר כך 30 שנה אחורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully