וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי ברתומיאו ייפגש עם דירקטוריון מנהלת הליגה

11.11.2013 / 14:05

מנכ"ל היורוליג ידון עם ראשי הקבוצות על אפשרות לצרף נציגה. במנהלת רוצים להגדיל את הכסף מהסכם השיווק עם הטוטו

מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומיאו יגיע לישראל בימים הקרובים למשחק בין מכבי תל אביב לפנאתנייקוס וביום חמישי בצהריים ייפגש עם דירקטוריון מנהלת ליגת העל. מטרת הפגישה היא בין היתר להפעיל לחצים על היורוליג כדי להעניק לישראל כרטיס שני למפעל הבכיר של אירופה, בנוסף לשני כרטיסים קבועים ליורוקאפ, ובכך להגדיל את מספר המשתתפות הישראליות בגביעי היול"ב. בשבוע שעבר נפגש ברתומיאו עם יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל והמנכ"ל עדלי מרכוס באיסטנבול שם הציגו לו את הדרישות, ואף קבעו להיפגש במשרדי המנהלת החדשים בתל אביב.

שחקן מכבי חיפה בריאן רנדל. מגד גוזני
בקרוב ביורוליג עם מכבי חיפה? בריאן רנדל/מגד גוזני

בנוסף, במנהלת הליגה מתכננים לקראת העונה הבאה לבקש מהטוטו ווינר להגדיל את היקף החסות שהם נותנים לליגה, בהתאם להסכם השיווק שאמור להיחתם בימים הקרובים עם ההתאחדות לכדורגל. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל הציג הבוקר (שני) במפגש עם עיתונאים נתונים לפיהם המנהלת זוכה ל-9 מיליון שקל לשנה מהטוטו ווינר לעומת 80 מיליון, הסכום אותו דורשת ההתאחדות לכדורגל, כשהיקף ההכנסות מהימורים בכדורסל הישראלי הוא כמחצית מהכדורגל הישראלי. לכן לדעתו יש לפעול כדי ליצור פרופורציה זהה.

במנהלת פעלו בימים האחרונים מול משרד הספורט ועיריית נתניה על מנת לנסות לקדם את בניית האולם החדש בעיר. התוכניות לאולם החלו לפני כחמש שנים, אך עד היום נשארו בגדר תוכניות, ובמסיבת העיתונאים של תחילת העונה אמרו בעיריית נתניה כי הם מקווים שבין חמש לעשר שנים יהיה אולם חדש בעיר. במנהלת דורשים לזרז את ההליכים ולהתחיל בבנייה כבר בעונה הקרובה, אחרת ישקלו למנוע מהקבוצה לארח את משחקי הבית שלה באולם הישן בישורון.

אוהדי ברק נתניה. קובי אליהו
ימנעו מנתניה לארח בביתה? האולם הישן בישורון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully