וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שיימן דרש מבנאדו הבהרות לגבי עתידו

11.11.2013 / 10:59

המגן, שקיים שיחה עם המאמן לפני פרסום הסגל, הופתע לגלות שהוא לא בתכניות ואמר לשחקנים: "מאוכזב, זה לא מה שנאמר לי". שחקנים על הרוטציה: "אם הוא צריך ללכת עם אבוחצירא או תורג'מן, שילך איתם עד הסוף"

ברני ארדוב

המגן השמאלי של מכבי חיפה, שמואל שיימן, דרש מהמאמן אריק בנאדו הבהרות לגבי עתידו בקבוצה. השיחה בין השניים התקיימה בשבוע שעבר לאור העובדה ששיימן לא נכלל בסגל במשחקים האחרונים. לטענת שחקנים בקבוצה שיימן הביע את מורת רוחו בעקבות מצבו המקצועי גם בפניהם. אתמול פורסם הסגל למשחק מול בית"ר ירושלים שייערך הערב ושיימן שלא נכלל בו אמר לשחקנים בקבוצה: "אני מאוכזב מאוד ומופתע. כבר כמה משחקים שאני לא בסגל, זה לא מה שנאמר לי בשיחה".

על פי דבריו של שיימן לשחקנים, ניתן להסיק כי בנאדו הבטיח לשחקן במהלך השיחה כי הוא יבנה עליו בהמשך. שחקן נוסף שלא ייכלל בסגל היום הוא הבלם אדין צוצאליץ', שכבר חזר מפציעה אך אנדריי פיליאבסקי הועדף עליו פניו. גם איסמעיל ריאן הצעיר יראה את המשחק הערב מהיציע. חיפה תעלה הערב גם ללא גוסטבו בוקולי ואייל משומר הפצוע.

21:00, ערוץ 1: מכבי חיפה מארחת את בית"ר ירושלים

שחקן מכבי חיפה, שמואל שיימן, מול AZ אלקמאר. קובי אליהו
"מאוכזב מאוד ומופתע". שמואל שיימן/קובי אליהו

לגבי ההרכב, הרביעייה האחורית לא תשתנה פרט לאלעד גבאי, שיחליף את משומר, אביחי ידין וחן עזרא יפתחו בקישור. אלון תורג'מן צפוי לפתוח בהרכב, כשלצדו תורגל אתמול שמעון אבוחצירא. השניים הוחלפו מאוחר יותר בדינו אנדלובו ושובל גוזלן, אבל מקבלים עדיפות. רובן ראיוס ויניב קטן מקבלים עדיפות, למרות שאתמול תורגלו רן אבוקרט ועידן ורד לסירוגין. אתמול הגיבו שחקנים בקבוצה על הרוטציה של בנאדו במשחקים האחרונים וטענו כי "אם הוא צריך ללכת עם אבוחצירא או תורג'מן, למשל, כדאי שילך איתם עד הסוף". על השאלה כיצד האווירה בקבוצה לקראת המשחק מחר אמרו בקבוצה: "אחרי המשחק הזה אנחנו רוצים להגיד: המשבר מאחורינו. האווירה הזאת לא נעימה לנו. שחר לא יהיה סלחן בהפסד הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully