וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלו: "אחרי ניצחונות גדולים יש נסיגה מנטלית"

11.11.2013 / 9:15

במכבי תל אביב מנסה לפענח את מקור ההבדלים ביכולת בליגה וביורוליג. סמית': "באירופה הסגנון שונה, צריכים לבוא קשוחים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב נחלצה אתמול (ראשון) בעור שינייה מהפסד שלישי בליגת העל, לאחר שניצחה את בני הרצליה 75:78 בתום דרמה גדולה. מי שנלחץ לעזרתו של בלאט היה טייריס רייס, שפתח את העונה בכושר בינוני, והמשיך את המומנטום מסל הניצחון מול ריטאס כדי לצלוף 21 נקודות. בסיום המשחק העיר בלאט לשחקנים בחדר ההלבשה כי "אנחנו חייבים להיות אגרסיביים למשך 40 דקות".

דיוויד בלו אמר על המשחק אמש: "למה המשחק היה צמוד? לפעמים אחרי ניצחונות גדולים ביורוליג, קבוצות יכולות לסבול מנסיגה מנטלית. אנחנו יודעים שאנחנו משחקים יותר טוב מאשר היכולת שהצגנו במשחק מול בני הרצליה. אתה לא יכול תמיד לשחק ברמות הגבוהות ביותר, אבל אנחנו שמחים על הניצחון. אולי זה מנטלי, אחרי ניצחון גדול וכשמגיעים לגבהים יש נסיגה, זה מה שקרה מול בני הרצליה".

בלאט: "למה אנחנו צריכים לשחק כ"כ הרבה ב-10 ימים?"

שחקני מכבי תל אביב, דייויד בלו, ג'ו אינגלס. ברני ארדוב
מה ההבדל? בלו ואינגלס/ברני ארדוב

בלו הוסיף: "אנחנו חייבים לשחק לאורך כל המשחק חזק וטוב. למשל מול ריטאס שיחקנו 30 דקות נהדר, אבל אתמול אפילו את זה לא עשינו. אבל אנו צריכים לתת לפחות 30 דקות טובות במשחק, אתה לא תשחק 40 דקות נהדרות בכל פעם". לשאלה מדוע מכבי מתקשה כל כך בפתיחת העונה בליגת העל השיב בלו : "אין לי הסבר לכך, אין לי מושג מדוע זה קורה".

דווין סמית', שחזר ששב לשחק בליגת העל לראשונה העונה, הוסיף: "היו לנו עליות ומורדות במשחקים, אבל כל עוד אנחנו משיגים ניצחון זה הכי חשוב. בסופו של דבר כקבוצה אנחנו עדיין מנסים שכולם יהיו כשירים ובריאים וזה עוד לא קרה. נמשיך להתכונן ולהתאמן קשה כל יום וננסה לעשות לתת את הטוב ביותר שלנו בכל משחק".

סמית' ניסה להסביר את ההבדלים ביכולת בין היורוליג לליגת העל: "למה זה נראה שקל לנו יותר ביורוליג? אנחנו פשוט צריכים להיות עם רגליים על הקרקע כשזה קשור לליגה הישראלית, לשחק באותו סגנון גם כאן. אולי השוני נמצא במבנה של הקבוצות שמשחקות מולנו. הרי ביורוליג יש שחקנים חזקים וגבוהים יותר. אנחנו צריכים לבוא קשוחים למשחקים בליגה המקומית".

על כך ששיחק פעמיים בשבוע הוסיף האמריקאי: "אני מרגיש טוב, מול הרצליה היו לי כמה דקות שהייתי בגבול של היכולת לשחק, אבל הצוות במכבי עושה עבודה טובה כדי להכין אותי ולעזור לי בהתאוששות".

סמית' החמיא לטייריס רייס: "רייס מגיע כל יום ברצינות. הוא בא במטרה לעבוד, וזה חשוב, כשחקן תמיד לוקח קצת זמן להתאקלם אבל הוא התנהל נכון". על לוח הזמנים הצפו, של מכבי: "אנחנו קודם מתכוננים לפנאתינייקוס, נגיע למשחק אחר משחק ונעשה מה שאנחנו צריכים לעשות. המאמנים וכל הצוות המקצועי של מכבי מכינים אותנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דווין סמית', מכבי תל אביב, נגד כריס וורן, בני הרצליה. קובי אליהו
"הסגנון שונה באירופה". סמית'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully