וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "למה אנחנו צריכים לשחק כ"כ הרבה ב-10 ימים?"

10.11.2013 / 22:09

מאמן מכבי ת"א על הלו"ז הצפוף: "בפעם שעברה שהתלוננתי זה עלה לי כמעט בקנס של 15,000 אלף שקל, אני לא יכול להגיד שום דבר, לא פשוט לעשות את מה שעשינו בשבועיים האחרונים". על רייס: "יש לו אופי חזק"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב שוב התקשתה במשחק ליגה, אבל הפעם ניצחה. הצהובים כבר פיגרו ב-10 הבדל נגד בני הרצליה במחזור השישי בליגת העל, אבל חזרו בזמן וניצחו 75:78 אחרי לא מעט מתח בדקות הסיום.

שחקן בני הרצליה כריס וורן מול שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס. קובי אליהו
הסתפק ב-23 דקות משחק. אינגלס/קובי אליהו

דיוויד בלאט סיכם במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "היה משחק קשה, אבל טוב. בני הרצליה היא קבוצה מצוינת ומאומנת, עם כישרון ועם דרך. התוצאות שלה לא משקרות. היה לנו קשה הערב, אבל זה לא קל לעשות מה שעשינו בשבועיים האחרונים. נסיעות לא קלות, 12 שעות בלי לילה של שינה. לא יעזור שום דבר, כשאתה מגיע אחרי דבר כזה, זה משפיע עלייך".

המאמן התייחס לכך שג'ו אינגלס מיעט לשחק הערב: "ג'ו סובל ממתיחה בשריר הירך. הוא הרגיש את זה בליטא ונתנו לו לנוח באימון, והיום הורדתי אותו ל-23 דקות משחק. כרגע זו לא פציעה קשה, אבל היא טורדנית והיא מקשה עליו. צריך להוריד לו דקות משחק כדי להתמודד על זה". על הלו"ז הצפוף של מכבי תל אביב אמר בלאט: "אני לא מבין למה אנחנו לא יכולים לעשות את מה שקבוצות אחרות עושות מבחינת תאריכים. למה אנחנו צריכים לשחק כל כך הרבה משחקים בעשרה ימים? בפעם שעברה שהתלוננתי זה עלה לי כמעט בקנס של 15,000 אלף שקל, אני לא יכול להגיד שום דבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. קובי אליהו
"לא מבין למה אנחנו לא יכולים לעשות את מה שקבוצות אחרות עושות מבחינת תאריכים". בלאט/קובי אליהו

טייריס רייס שהתחיל את העונה בצורה בינונית, קלע סל ניצחון נגד ריטאס וילנה ביום חמישי והיום הצטיין עם 21 נקודות. הגארד האמריקאי אמר בסיום: "אני רק מנסה לדאוג להזדמנויות וכשהן מופיעות, אני מנסה לנצל אותן. נלחמנו מול קבוצה טובה, הכי טובה בכל הקטגוריות בליגת העל".

בלאט אמר על טייריס רייס: "להתאקלם במכבי זה שונה בשביל זר. רייס מצליח להתעלות. הוא בחור עם אופי חזק וערכים באופי שלו ובחיים שלו. ככל שתכירו אותו יותר, תבינו איזה איש הוא".

שון ג'יימס הוסיף: "ללא טיירס רייס בסיום לא היינו בסיטואציה קרובה לניצחון. באופן כללי היה כאן מאמץ קבוצתי. כשהייתי משחק בבני השרון הייתי אוכל, שותה וחולם מכבי שישה ימים בשבוע כדי להתכונן למשחק, וכשהם באים מולנו זה בדיוק מה שהם עושים, הקבוצות בארץ רואות אותנו ביורוליג ולומדות אותנו, אנחנו מנסים לשרוד את התקופה בצורה הטובה. פנאתינייקוס? הם אנושיים כמונו ולכן זה לא יהיה מאצ'-אפ אינדבידואלי אלא משחק קבוצתי".

המאמן המפסיד אפי בירנבוים אמר במסיבת העיתונאים: "לגבי ההכנות למשחק, כמו שדיוויד בלאט אמר, ההכנה של מכבי היתה אחרת, אחרי ה'פאשלות' בתחילת העונה. שיחקנו טוב מאוד היום, עשינו את ההתאמות הנכונות. אנחנו צריכים לעבוד ולהיות מרוכזים כל משחק, החבר'ה שלי עשו את ההתקדמות שלהם גם היום ואני מקווה שנמשיך כך, שנוכל להראות את עצמנו בשלבים היותר גבוהים של הכדורסל הישראלי. אני מקווה שהפציעה של איבי שמקשה עליו תעבור במהרה".

מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים. קובי אליהו
בסך הכל מרוצה מהחבר'ה שלו. בירנבוים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully