וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "משבחים את האחרות, אבל יובה תמיד שם למעלה"

מאמן יובנטוס יצא מגדרו אחרי נאפולי: "רק עיוור לא יכול להבחין בעליונות שלנו". פול פוגבה: "בכלל לא תכננתי את השער הזה"

רומא, יובנטוס ונאפולי דוהרות בצמרת הליגה האיטלקית וכרגע נראה שהמאבק על הסקודטו יהיה מרתק ותלת ראשי. המאבק המרתק בצמרת הפך אתמול לעוד יותר צמוד, ואחרי ה-1:1 הדרמטי של רומא עם ססואולו, יובה הייתה שם כדי לספק הצגה, להביס את נאפולי 0:3 ולצמק את הפער מהג'אלורוסי לנקודה אחת בלבד. פרננדו יורנטה (2), אנדראה פירלו (74) ופול פוגבה בשער נהדר (80) כבשו לגברת הזקנה, שמרגישה את המקום הראשון קרוב שוב.

מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה. רויטרס
"הנה, אנחנו עדיין כאן". קונטה/רויטרס

"רק עיוור לא ראה עד כמה היינו עליונים על נאפולי, זה ברור", התגאה בסיום מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה, ואז החל לפצוח במונולוג על "חוסר הכבוד", לטענתו, שקבוצתו מקבלת מהתקשורת ששוב הדגישה את טעות השיפוט שעשתה חסד עם האלופה (יורנטה כבש את הראשון ספק מעמדת נבדל). "זו העונה השלישית שאנחנו מעל הסרייה A, ועדיין אנחנו שומעים כל הזמן טענות על השופטים. אנשים לא מפספסים הזדמנות כדי להגיד עד כמה אנחנו זוכים ליחס מועדף, אבל הנה, אנחנו עדיין כאן. כולם משבחים את הקבוצות האחרות, ויובנטוס תמיד נמצאת אי שם למעלה. זה קשה גם לנו".

מי שסיפק את המהלך של המשחק היה פול פוגבה, שכבש את הרביעי שלו העונה עם הקפצה ובעיטת יעף נהדרת בדקה ה-80, שנתנה את האות לחגיגות. הקשר הצרפתי כבר כבש כמה שערים נהדרים במדי יובה, והפעם, הוא מודה, הטריק שלו בכלל לא היה מתוכנן. "הנגיעה הראשונה שלי בכדור, ההקפצה הזאת, הייתה לגמרי בטעות, אבל זה איכשהו הסתדר, אז זה מעולה", אמר. "זה הזכיר לי את השער הראשון שלי בסרייה A. כל החברים שלי לקבוצה אומרים לי לבעוט יותר מרחוק כי יש לי בעיטה חזקה, אז הלכתי על זה. זה היה יכול באותה מידה גם להגיע ליציע".

אנדראה פירלו הצהיר כי "נאפולי ורומא הולכות להילחם על האליפות עד סוף העונה, אנחנו רק רצינו לספק הצהרת כוונות לקהל שלנו".

שחקן יובנטוס פול פוגבה בועט מול נאפולי. רויטרס
הכל התחיל במקרה. פוגבה כובש/רויטרס

בינתיים, במילאנו מתרחש לו סיפור לא פחות גדול. מילאן רשמה היום (ראשון) נקודת שפל נוספת מיני רבות העונה, הפעם עם 0:0 נגד נועלת הסריה א', קייבו ורונה.

זה היה המשחק השישי ברציפות של מילאן ללא ניצחון בכל המסגרות, הרביעי בליגה. 12 מחזורים בתוך העונה, הרוסונרי מפגרים אחרי המקום הראשון ב-19 נקודות ורק שינוי דרמטי יביא אותם לאחד משלושת המקומות הראשונים ששווים מקום בליגת האלופות.

מאמן מילאן, מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
19 נקודות מאחורי המוליכה. אלגרי/רויטרס

"אני המאמן של מילאן. אם המועדון היה רוצה מאמן אחר, הוא היה מודיע לי", אמר מסימליאנו אלגרי ששוב נשאל על עתידו אחרי המשחק, "שיחקנו כדורגל טוב ויצרנו הרבה מאוד מצבים. לא פשוט לשחק כשהיריבה משחקת עם כל השחקנים בחצי שלה".

לזכותה של מילאן תיזקף שוב העובדה שהיא עדיין סובלת ממכת פציעות חמורה. סטפן אל שעראווי וג'אמפאולו פאציני חסרים מזה זמן רב ורוביניו, אלסנדרו מאטרי ואפילו מריו באלוטלי, לא ממלאים את החלל בכל הנוגע לכיבוש שערים. השניים הראשונים הגיעו היום לכמה הזדמנויות, אבל לא מצאו את הרשת.

שחקן מילאן, אלסנדרו מאטרי. רויטרס
הגיע להזדמנויות והחמיץ. מאטרי היום/רויטרס

"לחלוצים שלנו יש קשיים", הודה אלגרי, "היו לנו מצבים והיינו צריכים להיות יותר מרוכזים מול השער. מאטרי שיחק היטב, בעיקר במחצית השנייה, אבל הוא היה חסר מזל. כשחלוץ לא מבקיע לאנשים יש ספקות לגביו, אבל אלסנדרו עבד קשה בשביל כל הקבוצה"

גם סגן הנשיא, אדריאנו גליאני, לא אהב את מה שהוא ראה, אבל הוא ניסה למצוא עידוד וסיכם: "נסתכל על הדברים החיוביים. לא ספגנו וקייבו בקושי סיכנה אותנו. בנוסף, יש לנו כמה שחקני מפתח שמתקרבים להחלמה מהירה מפציעות". עתידו של גליאני במועדון עדיין בספק והוא עשוי לעזוב אחרי 28 שנים במילאנלו.

סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני. רויטרס
מחפש נחמה. גליאני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully