וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 1:2 למארסיי על סושו, מאיוקה כבש

הקבוצה של אלי בופ ניצלה מתיקו מביך, שער מרהיב למאיוקה. 1:2 דרמטי לליון על סנט אטיין בדרבי, 0:3 לנאנט על בורדו

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית הושלם היום (ראשון) עם שלושה משחקים כשהמשחק שנעל את המחזור סידר לליון ניצחון דרמטי 1:2 בדרבי על סנט אטיין עם שער בדקה ה-93. עוד קודם לכן מארסיי ניצחה בקושי את האחרונה בטבלה סושו וניצחה 1:2. נאנט הביסה 0:3 בחוץ את בורדו וטיפסה למקום הרביעי.

שחקן מארסיי, פלוריאן תובאן. רויטרס
שער מוקדם. תובאן/רויטרס

מארסיי - סושו 1:2

מארסיי שהפסידה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים התאוששה מהמומנטום השלילי שלה והשיגה ניצחון שישי העונה שהגיע על חשבון האחרונה בטבלה שממשיכה להסתבך ורשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. כבר אחרי ארבע דקות קיבלנו את השער הראשון כשפלוריאן תובאן נגח אחרי כדור רוחב של בנג'מין מנדי. אלא שסושו חזרה לעניינים וחצי שעה לסיום אקס מכבי תל אביב עמנואל מאיוקה איזן עם טיל ברגל שמאל לחיבורים וחגג שער בכורה בליגה הצרפתית. כשנדמה היה שסושו הולכת לחלץ תיקו טוב עבורה, הגיע אנדרה פייר ג'יניאק המחליף שהבקיע בפנדל בדקה ה-83 אחרי נגיעת יד ברחבה של מתיו פברנס.

שחקן סושו, עמנואל מאיוקה. רויטרס
שער נדיר ביופיו. מאיוקה עם החברים/רויטרס

בורדו - נאנט 3:0

אחרי הפסד לליל ותיקו מול מונפלייה נאנט הצליחה לחזור למסלול הניצחונות והתברגה במקום הרביעי עם ניצחון שביעי העונה דווקא בדרבי של האטלנטיק על היריבה המושבעת, שדווקא הגיעה במומנטום טוב אבל נוצחה לראשונה אחרי שבעה משחקים והידרדרה למקום ה-11. זה התחיל עם שער של ונסן בסה בדקה ה-41 אחרי הכנה של פיליפ ג'ורג'ביץ', נמשך עם הבלם פאפי ג'ילובוג'י שהבקיע מקרוב חצי שעה לסיום וכעבור ארבע דקות הקפטן ג'ורג'ביץ' כבש את האחרון גם הוא עם בעיטה מקרוב.

סנט אטיין - ליון 2:1

אחרי חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון, ליון חזרה לנצח. ואף אחד לא באמת מופתע שזה קרה דווקא בדרבי, אותו סנט אטיין לא מצליחה לנצח בבית כבר 20 שנה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, אלכסנדר לקאזט הבקיע את שער היתרון בדקה ה-49, אבל בדקה ה-65 רומן המומה השווה עם מספרת נהדרת. השוער השלישי מתיו גורז'לאן הציל את ליון עם הדיפה אחת גדולה, לואיק פראן נגח למשקוף ולבסוף ההכרעה נפלה בכלל בצד השני. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הגביה יוהאן גורקוף מצד שמאל וג'ימי בריאן נגח לרשת את שער הניצחון הדרמטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully