וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: טפירו מארח את הפועל ירושלים

10.11.2013 / 17:56

הפתעת העונה מנס ציונה תארח את הקבוצה מהבירה (18:45, ער' 1). גלבוע/גליל תארח את הפועל תל אביב (20:45, 5+ לייב)

המחזור השישי בליגת העל יינעל מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. במוקד המחזור יעמוד המפגש המעניין בין קוטלת הענקיות עירוני נס ציונה, שמגיעה להתמודדות עם שלושה ניצחונות מארבעה משחקים, לבין הפועל ירושלים שנמצאת במומנטום חיובי. הפועל גלבוע/גליל, ששחררה בסוף השבוע את אדריאן בנקס, תארח בביתה את הפועל תל אביב שמפגינה חוסר יציבות מאז פתיחת העונה.

שחקני עירוני נס ציונה מאיר טפירו, טל דן. יוסי ציפקיס
יעברו גם את המשוכה של ירושלים? מאיר טפירו וטל דן/יוסי ציפקיס

עירוני נס ציונה - הפועל ירושלים (18:45, ערוץ 1)

ראשי עירוני נס ציונה לא האמינו לפני העונה שאחרי שישה מחזורים המשחק שלהם נגד הפועל ירושלים עשוי להפוך לאות הרשמי שהקבוצה הולכת העונה לצמרת הליגה. בקבוצה ניסו להוריד מעט את החגיגות שבאו אחרי הניצחונות הגדולים על מכבי והפועל תל אביב, אך יודעים שבמשחק ביתי נגד הפועל ירושלים האולם הביתי צפוי להיות מלא ב-1,300 מקומות והציפיות מהם עלו בהתאמה. בקבוצה מקווים לתרומה ממשית יותר מהספסל, שעד כה לא נתן תפוקה, על מנת שהשחקנים הבולטים יגיעו רעננים יותר לדקות המכריעות.

הניצחון הדחוק על פלוישטי נתן להפועל ירושלים מעט יותר אוויר במאבקי העלייה לשלב השני ביורוקאפ. הקבוצה של בראד גרינברג ניצחה שלושה משחקי ליגה ברציפות, וינסו לשים באופן רשמי את פתיחת העונה הרעה מאחוריהם במשחק הצמרת בנס ציונה. בירושלים היו מרוצים מאוד מהיכולת של דרווין קיצ'ן ברצף המשחקים הקשה האחרון, ויחד עם ג'וש דאנקן, יותם הלפרין וארטיום פרחוסקי שמציגים יכולת טובה מאוד מתחילת העונה, מאמינים כי הם יוכלו לעמוד במטרות שהציבו בתחילת העונה.

המספר הנוסף

8 - שלשות מ-17 נסיונות קלע פרסטון נואלס בשני המחזורים האחרונים, לאחר שפתח את העונה עם 4 שלשות מ-12 נסיונות.

20 - מתוך 21 המשחקים האחרונים קלע ג'וש דאנקן בספרות כפולות.

34.8 - דקות בממוצע נמצאת החמישייה של עירוני נס ציונה על המגרש.

יעמוד למבחן: מיטשל וואט. הסנטר שאכזב בגלבוע/גליל פורח במדי נס ציונה והוא אחד המפתחות להצלחה של הקבוצה העונה. אם ימשיך ביכולתו נגד האדומים, הקבוצה הסימפטית יכולה למצוא את עצמה קרוב לראשות הטבלה.

גארד הפועל ירושלים יותם הלפרין. מגד גוזני
בכושר מצוין לאחרונה. יותם הלפרין/מגד גוזני

הפועל גלבוע/גליל - הפועל תל אביב (20:45, 5+ לייב)

ניצחון אחד בארבעה משחקי ליגה גרר את גלבוע/גליל לבצע שינויים בסגל. הקבוצה שצירפה את דשון סימס לפני המשחק מול מכבי תל אביב, החליטה באופן מפתיע לחתוך את הגארד אדריאן בנקס, שהציג יכולת פושרת מאז שהגיע. סימס יערוך את הופעת הבכורה שלו נגד האדומים, כשהצפי הוא שביחד עם ריק ג'קסון ודראגו פשאליץ' תוכל הקבוצה הצפונית לשלוט מתחת לסלים ולהשיג יתרון מסוים על יריבתה. בקבוצה ממשיכים לעקוב אחר התפתחויות בנוגע ליובל נעימי, שבמידה ויסיים את ההתקשרות עם מכבי תל אביב, יחתום בקבוצה.

ההפסד הביתי לעירוני נס ציונה עצר מעט את ההתלהבות שהפועל תל אביב הייתה בה מפתיחת העונה. מלבד הניצחון הביתי על מכבי ראשון לציון, נגמרו שלושת המשחקים האחרים של הקבוצה בהפרש של נקודה, כשפעמיים סופגים האדומים נקודות בשניות הסיום ומפסידים לאילת ונס ציונה. אם העובדה שבקבוצה לא מרוצים מהיכולת של וינסנט קאונסיל ולא מוצאים לו מחליף לא מספיקה, אז למשחק בגן נר צפוי להגיע ארז אדלשטיין ללא הפורוורד האמריקאי ג'סטין הארפר שנקע את הקרסול, ונעשים מאמצים על מנת להכשירו.

המספר הנוסף

14 - מתוך 15 משחקי הליגה האחרונים הצליח מתן נאור לקלוע לפחות שלשה אחת.

14.8 - זריקות עונשין בממוצע בלבד עד כה העונה להפועל תל אביב, הכי מעט בליגת העל.

17 - נקודות מדד בסך הכל רשם דראגו פשאליץ' בשלושת מחזורי הפתיחה. רק בהפסד למכבי תל אביב הוא רשם 18 נקודות מדד.

יעמוד למבחן: יונתן שולדברנד. הענק השבדי אמנם קלע את סל הניצחון במחזור הפתיחה, אך לאחר מכן חזר להציג יכולת פושרת. בהעדרו של הארפר יצטרך הפורוורד להעלות את רמתו אם האדומים מעוניינים בניצחון.

שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדברנד. ברני ארדוב
מדשדש לאחרונה. יונתן שולדברנד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully