וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאז' ולוזון סיימו ב-0:0 מול קלאב ברוז'

המאמן הישראלי סופר ניצחון אחד בשמונת המשחקים האחרונים: קיימנו 7 משחקים ב-21 ימים, זה מטורף ואנחנו עייפים"

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. EuroFootball, GettyImages
תקופה בינונית. לוזון/GettyImages, EuroFootball

סטנדרד ליאז' וגיא לוזון עובדים כנראה בתקופות, והערב (ראשון) המשיכו את התקופה הפושרת של המועדון, עם 0:0 במשחק הצמרת מול קלאב ברוז'. מתוך שמונת המשחקים האחרונים של הבלגים, הם ניצחו רק באחד - 0:1 בליגה מול גנק. התוצאה הזו יכולה גם לנשל את לוזון מהמקום הראשון בבלגיה, כשגנק, כשתפגוש בהמשך הערב את אנדרלכט, עשויה לתפוס את הפסגה במקרה של ניצחון.

בשל התיקו, קלאב ברוז' נמצאת זמנית במקום השלישי, עם 30 נקודות, 4 פחות מלמוליכה. לגבי הישראלים, ליאור רפאלוב נכנס בדקה ה-64 במדי ברוז', טל בן חיים שיחק 90 דקות והוצהב בדקה ה-87 ודודו ביטון לא נכלל בסגל.

"אני חושב שברגעים מסוימים הייתה לנו אפשרות להבקיע ובחלק מהזמן היו להם חצאי הזדמנויות", סיכם לוזון את המשחק. "בסך הכול התוצאה בסדר עבורנו. הפגרה באה לנו בזמן מושלם. קיימנו שבעה משחקים ב-21 ימים, זה היה מטורף ואנחנו עייפים. השחקנים נתנו הכול ביום חמישי בליגה האירופית".

על שיתוף הפעולה בין טל בן חיים לקאנו במרכז ההגנה אמר המאמן: "אני לא מדבר על שחקנים בפומבי. מה שיש לי להגיד אני אומר להם".

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. AP
קאזאן נראית רע. נאתכו/AP

* נמשכת ההידרדות של רובין קאזאן בליגה הרוסית. קבוצתו של ביברס נאתכו נחלה הפסד ביתי 1:0 לקרסנודאר והשלימה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בדרך למקום ה-12. הקשר הישראלי השלים 90 דקות.

* עודד גביש נכנס כמחליף בדקה ה-63 וספג כרטיס צהוב ב-1:1 הביתי עם קורונה קיילצה. המארחים שיחקו ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-41 וספגו שער שוויון דרמטי בתוספת הזמן. מרקו פאישאו, שהיה אמור לחתום בקיץ בהפועל חיפה, כבש את שער היתרון (59).

* קובי מויאל נכנס כמחליף בדקה ה-58 בניצחון הביתי של שריף טירספול 0:3 על אולימפיה במחזור ה-15 במולדובה. שריף מוליכה את הטבלה ביתרון שבע נקודות.

* חיים מגרלשווילי השלים 90 דקות ב-0:0 הביתי של א.א.ק לרנקה בדרבי מול סגנית המוליכה ארמיס.

* מאיורקה של דודו אוואט (לא שיחק) ותומר חמד (פצוע) סיימה ב-2:2 נגד פונפרדינה. מאיורקה עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ונמצאת במקום ה-12.

* וולין סיימה עם תבוסה כואבת 4:1 לדינמו קייב כאשר גל שיש השלים 90 דקות ואף קיבל כרטיס צהוב. קבוצתו של הישראלי מדורגת במקום ה-12 בליגה האוקראינית.

* בוורן של חנן ממן הפסידה 2:0 לזולטה וארחם. הקשר הישראלי עלה כמחליף בדקה ה-51. בוורן מדורגת במקום האחד לפני אחרון בבלגיה.

אזור השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully