וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: נדאל ודג'וקוביץ' ייאבקו על התואר

הספרדי גבר על פדרר בפעם ה-22 בקריירה, הפעם 5:7, 3:6, ויפגוש בגמר את הסרבי, שניצח את ואווינקה 3:6, 3:6

רפאל נדאל עלה הערב (ראשון) לגמר טורניר גמר סבב ה-ATP אחרי ניצחון על יריבו הוותיק רוג'ר פדרר 5:7, 3:6. הספרדי שמדורג במקום הראשון בעולם, המשיך את השנה הנפלאה שלו ועלה בה למאזן 6:75. הוא יפגוש בקרב על התואר את נובאק דג'וקוביץ', שניצח את סטניסלאס ואווינקה 3:6, 3:6.

זה היה המשחק ה-32 ביריבות האדירה הזו - אולי הגדולה בהיסטוריה של הטניס בעידן התחרויות הפתוחות. בזכות הניצחון נדאל עלה למאזן 10:22 נגד הפנומן השוויצרי, כולל ארבעה ניצחונות ברציפות - כולם ב-2013. פדרר נועל את העונה הגרועה ביותר בקריירה שלו מאז שזינק לצמרת הדירוג העולמי. הוא יסיים אותה במקום השישי בעולם, עם מאזן ניצחונות-הפסדים של 17:45 ואחרי שזכה בתואר אחד בלבד: טורניר האלה באמצע יוני. בנוסף, הוא הפסיד לרפאל נדאל, נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי בכל המפגשים מולם.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. AP
פשוט טוב יותר היום. נדאל/AP

מערכה 1

שני הטניסאים הציגו משחקוני הגשה מאוד נחושים ואגרסיביים בפתיחת המשחק. במצב של 2:3 לפדרר, השוויצרי השיג שלוש אפשרות שבירה, אבל לא הצליח לנצל אותן. הסטטוס קוו נמשך עד שבמצב של 4:4 נדאל לחץ על הדוושה ושבר. סוף הסיפור? ממש לא. פדרר הציג משחק טקטי, לחץ לספרדי על חבטת גב היד ושבר בחזרה. 5:5. השוויצרי קיווה ליצור מומנטום חיובי, אבל שוב לא ידע לשמור על חבטות ההגשה. נדאל לעומתו, ניצח בקלות במשחקון הבא ועלה ל-0:1 במערכות עם 5:7.

מערכה 2

כמו במערכה הראשונה, גם בשנייה הספרדי והשוויצרי הצליחו לשמור על חבטות ההגשה שלהם בפתיחה, אלא שבמצב של 2:2 נדאל שבר וטיפס ליתרון מבטיח. פדרר התאושש בהמשך, אבל הוא היה צריך שבירה כדי לחזור לעניינים ולא הצליח להשיג אותה. בסיום 3:6 לנדאל ו-0:2 במערכות.

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. רויטרס
נועל שנה מאכזבת. פדרר/רויטרס

דג'וקוביץ' לא ממש התקשה מול ואווינקה

למדורג שני נובאק דג'וקוביץ' לקחו כמה דקות להיכנס לעניינים, אך כשזה קרה, הוא סגר עניין מול סטניסלאס ואווינקה עם 3:6, 3:6 אחרי שעה ו-25 דקות של משחק. הסרבי יפגוש כאמור את נדאל בקרב על התואר, כשהמאזן בין השניים עומד על 16:22 לזכות נדאל, כולל 2:3 ב-2013. אולם, המפגש האחרון בין הצמד הזה, שהיה בגמר של בייג'ינג, הסתיים בניצחון מוחץ של דג'וקוביץ' - 3:6, 4:6.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
בפעם האחרונה שפגש את נדאל, ניצח. דג'וקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully