וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן ז'רמן מהללת את זלאטן: "כדור הזהב מגיע לו"

פ.ס.ז חגגה עוד שלושער של איברה ומנסה לקדם את מועמדותו לתואר היוקרתי. בלאן: "מגיע לו". אל חליפי: "הוא הדהים העונה"

זלאטן איברהימוביץ' וכריסטיאנו רונאלדו ייפגשו ביום שישי הקרוב במסגרת מוקדמות הגביע העולמי, וכפי המסתמן, שניהם יגיעו לשם בכושר שיא. בזמן ש-CR7 חגג עם שלושער במשחק של הבלאנקוס אמש, איברה רשם שלושער משלו והוביל את פריס סן ז'רמן ל-1:3 על ניס, שהגדיל עבורה את הפער בראשות הטבלה ל-4 נקודות. היה זה השלושער השני של השבדי בליגה הצרפתית העונה, השער ה-8 שלו בליגה מפתיחת העונה, וה-12 בכל המסגרות.

וכשאיברה בכושר כזה, יש מי שכבר טוען שתואר כדור הזהב מגיע לו. כך חושב למשל מאמנו בבירת צרפת, לורן בלאן. "האם מגיע לאיברה לזכות בכדור הזהב? זו לא שאלה של זכייה בתארים, אבל כולנו יודעים איך התארים האלה מחולקים - בין כריסטיאנו רונאלדו, ליאונל מסי ופרנק ריברי. אם איברה יכול להיות חלק מהרשימה הזאת אהיה מאושר, כי זה מגיע לו. הוא כובש שערים נפלאים והוא שומר על יציבות. דבר אחד בטוח, וזה שתהיה תחרות גדולה על התואר הזה העונה".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שלושער. רויטרס
רונאלדו, אתה מוכן לזה? זלאטן חוגג/רויטרס

בלאן התייחס גם לשילוב המוצלח בין זלאטן לאדינסון קבאני, שכבש עד כה 9 שערים העונה וחזר אמש להרכב. "שחקנים כמו שני אלה, שכובשים הרה שערים, מצליחים להותיר חותם בקריירה שלהם. אנחנו ברי מזל שיש לנו שניים כאלה בקבוצה".

עוד לפני המשחק הבטיח נשיא סן ז'רמן, נאסר אל חליפי, שזלאטן יסיים את הקריירה בבירת צרפת. "זלאטן הבטיח שזה יהיה המועדון האחרון שלו בקריירה. אנחנו בוודאי נהיה מרוצים אם זה מה שיקרה".

גם אל חליפי שותף לקמפיין החדש של סן ז'רמן למען קידום מועמדותו של זלאטן לתואר כדור הזהב. "הוא אדיר, שחקן נפלא, ובהחלט יש לו מקום ברשימת שלושת השחקנים הטובים בעולם. העונה מגיע לו לזכות בתואר, כי הוא עשה דברים מדהימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully