וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי פטריסיו ספג שער ביזארי, בנפיקה ניצחה בדרבי

בנפיקה גברה 3:4 על ספורטינג במותחן בגביע. צפו בלואיזאו כובש בשכיבה שער ניצחון מגוחך בין רגליו של שוער פורטוגל

המשחק המשוגע של השבת הגיע מפורטוגל, שם הדרבי בין בנפיקה לספורטינג ליסבון במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע הסתיים ב-3:4 אחרי 120 דקות דרמטיות. בנפיקה כבר הוליכה 1:3 באצטדיון האור בליסבון, אך ספורטינג שנהנית מעונה מוצלחת בהשוואה לשנים קודמות ומקדימה את יריבתה העירונית בטבלת הליגה (פורטו בראש, ספורטינג שנייה, בנפיקה שלישית) בזכות יחס שערים עדיף, הצליחה לכפות הארכה, עד שנכנעה לשער המגוחך הזה של לואיזאו.

אוסקר קרדוסו היה האיש של בנפיקה. החלוץ הפרגוואי כבש בכדור חופשי בדקה ה-12, דייגו קאפל איזן עם טיל מהאוויר בדקה ה-37, לפני שקרדוסו השלים שלושער עם בעיטה לחיבורים בדקה ה-42 ונגיחה לרשת בדקה ה-45. מאוריסיו השאיר תקווה לירוקים עם נגיחה משלו בדקה ה-62, ושתי דקות בתוספת הזמן היה זה אדריאן סילבה, אקס מכבי חיפה, שהגביה כדור חופשי לראשו של איסלם סלימאני האלג'יראי שקבע שוויון דרמטי.

ואז הגיעה הדקה ה-97. הוצאת חוץ ארוכה קיפצה על הדשא, חלפה על פני בלמי ספורטינג והגיעה לתיבת החמש. לואיזאו, הקפטן הברזילאי של בנפיקה, נפל ברחבה בניסיון לסחוט פנדל, ופגש את הכדור במקרה עם הראש כשהוא כבר על הדשא. הכדור התגלגל בין רגליו של רוי פטריסיו, שוער נבחרת פורטוגל (סידר גם שער במתנה לעדן בן בסט, למי ששכח), וחצה לאיטו את קו השער. ספורטינג ניסתה לחזור, אך איבדה את מרקוס רוחו הארגנטינאי בצהוב שני (114) ולא הצליחה לכפר על הגול הביזארי. בנפיקה בשמינית הגמר.

תקציר המשחק

אוסקר קרדוסו שחקן בנפיקה. AP
שלושער במחצית הראשונה. אוסקר קרדוסו/AP
אדריאן סילבה שחקן ספורטינג ליסבון (משמאל) גולש לרגלי ניקולאס גאיטן שחקן בנפיקה. AP
לא מתגעגע לאלישע לוי. אדריאן סילבה גולש לרגלי ניקו גאיטן/AP
איסלם סלימאני שחקן ספורטינג ליסבון חוגג שער. AP
כפה הארכה עם שער דרמטי. איסלם סלימאני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully