וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני לא חושב שהיה פנדל - אני יודע שהיה פנדל"

ווסט ברום זעמה על ההחלטה המפוקפקת ("ערימה של חרא"), מנג'ר צ'לסי התעקש שהצדק איתו. ליברפול מהללת את סוארס

הדרמה הגדולה של פתיחת המחזור ה-11 בפרמיירליג הגיעה אמש (שבת) מסטמפורד ברידג', שם קיבלה צ'לסי פנדל מפוקפק מאוד שסייע לה לסחוט 2:2 דרמטי מווסט ברומיץ'. בדקה ה-94 חדר ראמירס לרחבה וספק, ספק גדול אם הוכשל על ידי סטיבן ריד, אך השופט אנדרה מארינר הצביע לנקודה הלבנה, למרות רוחם של שחקני ווסט ברומיץ' השבורים.

שחקן צ'לסי ראמירס לצד שחקן ווסט ברומיץ' אלביון סטיבן ריד. רויטרס
אתם רואים מגע? ראמירס"מוכשל" על ידי סטיבן ריד/רויטרס

"אני לא חושב שזה היה פנדל, אני יודע שזה היה פנדל", התעקש ז'וזה מוריניו בסיום. "רציתי את המהלך מכמה זוויות ובכמה מהירויות, ובכלל אין ספק. אין גם ספק שווסט ברומיץ' קיבלה כדור חופשי לא מוצדק ממנו היא הבקיעה את השער השני, ככה שאם מישהו צריך להתלונן זה צ'לסי".

"אני לא מרוצה מההופעה של אנדרה מארינר היום כי אני מרגיש שהוא עשה יותר מדי טעויות נגדנו, אבל הוא אחד השופטים הטובים באירופה", הוסיף המיוחד. "אני יודע שלקבוצה היריבה קשה לקבל את זה, אבל גם בווסט ברום יודעים שהשופט לא טעה".

אבל בווסט ברום, כמובן, חשבו אחרת. "לא היה פנדל", אמר סטיב קלארק, ששימש כעוזר מאמן בצ'לסי למשך ארבע עונות באמצע העשור הקודם. "אני עצוב. עצוב וכועס. כבר לקחו לנו חמש נקודות השנה בגלל החלטות מאוחרות על פנדלים. אבל אני גאה בשחקנים שלי כי היינו נפלאים והיה מגיע לנו לקבל שלוש נקודות". שוער הקבוצה בן פוסטר היה הרבה פחות דיפלומטי, וכינה את ההחלטה "ערימה של חרא" בחשבון הטוויטר שלו.

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. Ian Walton, GettyImages
נחרץ בעמדתו. מוריניו/GettyImages, Ian Walton

הקבוצה השמחה של משחקי השבת היתה ליברפול, שהביסה את פולהאם 0:4 וצימקה זמנית את הפער מארסנל לשתי נקודות בלבד. "הרעב שלנו למשחק היה יוצא מהכלל", אמר ברנדן רודג'רס בסיום המשחק, ועבר להחמיא ללואיס סוארס הלוהט, שכבש צמד ועלה לראש פסגת טבלת המבקיעים. "לואיס הוא כוכב, אבל התכונה הכי חשובה שלו היא מוסר העבודה, שזה משהו שאנחנו מנסים להנחיל לכל הקבוצה".

סטיבן ג'רארד, שהמשיך את הכושר הטוב שלו גם כן, הוסיף: "אני חשוב שהיינו יוצאים מהכלל. כשאנחנו מתחברים אנחנו דורסניים, והתוצאה היתה יכולה להיות גבוהה יותר. לואיס סוארס הוא אחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם. הרבה אנשים שופטים אותו על דברים שהוא עשה בעבר, אבל אני שופט אותו כשחקן והוא ברמה עולמית".

שחקן ליברפול לואיס סוארס. GettyImages
הלהיט של העיר. סוארס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully