וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "אין אלמנט אישי, היה חשוב לשמור על הבית"

9.11.2013 / 20:50

מאמן מ.ס אשדוד חגג ניצחון מול האקסית הפועל חיפה. תימור אביטן: "הרגשה פנטסטית לכבוש". דורה: "לא נפלנו מאשדוד"

one

מ.ס אשדוד חזרה הערב (שבת) למסלול הניצחונות אחרי 0:1 ביתי קטן ומתוק על הפועל חיפה. ניר קלינגר, מאמנה החדש של אשדוד, השיג ניצחון יוקרתי מול האקסית כשגיבור המשחק הזה היה תימור אביטן. החלוץ הצעיר שהגיע מיבנה וכבש את שער הניצחון בדקה ה-78 אחרי שעלה כמחליף 13 דקות לפני כן.

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
חייך בסיום מול האקסית שלו. ניר קלינגר/ניב אהרונסון

"ההרגשה פנטסטית, לא חושב שיש משהו יותר כיף מזה", אמר בסיום גיבור המשחק, תימור אביטן, החלוץ הצעיר שכבש את שער הניצחון, " באתי לפה ולא חשבתי שאתלבש בגלל פציעה, אבל דיברתי עם ניר והוא החליט לשתף אותי ואני שמח שהחזרתי לו".

החלוץ נשאל האם השער הזה יסמן את הפריצה שלו, ואמר: "זה מוקדם לדבר על פריצה, זה משחק ראשון שאני כובש. אני מלא ציפיה תמיד ומקווה שהשנה באמת אתן עונה טובה".

ניר קלינגר השיג כאמור ניצחון יוקרתי מול קבוצתו לשעבר, אך התעקש שלא חגג לאיד: "אני נשבע שלא היה לי שום אלמנט אישי במשחק הזה. הייתה לי עונה כיפית בהפועל חיפה בסופו של דבר. אין שום יריבות עם חיפה, זה הכל המצאות של אנשים. הניצחון הזה חשוב בגלל שזה שלוש נקודות ובגלל שזה משחק בית. פספסנו נקודות עד עכשיו לא כי לא היינו טובים, אלא בגלל כל מיני דברים מסביב".

המאמן נשמע בטוח מאוד במשחק של קבוצתו: "המשחק היום היה חד צדדי, הפועל חיפה הסתגרה מאחור ולא ניסתה לתקוף אלא יצאה למתפרצות". על חסרונו של ירו בלו, אמר: "ברור שחלוץ כזה היה חסר לנו בגלל הכח והפיסיות שלו. גם תימור אביטן היה פצוע ובכלל לא היה אמור לשחק אבל בסופו של דבר הוא שיחק והכריע את המשחק".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
נעצר על שלושה ניצחונות רצופים. שלומי דורה/ניב אהרונסון

למרות הביטחון של קלינגר, המאמן מהצד השני שלומי דורה סבר שקבוצתו לא נפלה מאשדוד: "הפועל חיפה שיחקה באותה מתכונת כמו המשחקים האחרונים, המטרה הייתה ברורה ואני חושב שהצלחנו לא רע במחצית הראשונה. הגול של אשדוד נבע מאיבוד כדור שלנו וחבל. אי אפשר להגיד שהפסדנו לקבוצה טובה יותר מאיתנו. לא הפסדנו לקבוצה עדיפה וחבל. הגענו למצבים שיכלנו לייצר מהם גול. נצטרך לעבוד קשה כדי להשיג נקודות בשבוע הבא מול מכבי תל אביב".

דורה הוסיף: "לא נוותר על אף משחק, נגיע מוכנים כמו שהגענו היום למרות ההפסד. בתקופה האחרונה הקבוצה נכנסה לפורמה טובה ואנחנו חושבים שאנחנו יכולים להתמודד על מקום בפלייאוף. להוציא הפועל ומכבי תל אביב ומכבי חיפה, שאר הליגה ברמה שווה מאוד ואם הקבוצה תדע לייצר מומנטום טוב כמו שייצרנו עד עכשיו, אנחנו בהחלט יכולים להתמודד בצמרת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully