וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס אשדוד ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

תימור אביטן המחליף כבש בדקה ה-78 והעניק לקלינגר ניצחון יוקרתי מול האקסית, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים

one

הפועל חיפה הגיעה לאצטדיון ה-י"א של מ.ס אשדוד עם רצף מרשים של שלושה ניצחונות רצופים, אך נעצרה דווקא מול האקס שלה ניר קלינגר שהשיג עם אשדוד ניצחון יוקרתי של 0:1. קלינגר חסר במשחק הזה את יאיא פטי וירו בלו המורחקים, אבל נהנה משער בכורה של תימור אביטן, החלוץ הצעיר שהגיע לקבוצה כשחקן אלמוני ממכבי יבנה והכריע את המשחק בדקה ה-78 אחרי בישול של דויד סולארי.

תימור אביטן שחקן מ.ס אשדוד חוגג. ניב אהרונסון
עלה כמחליף והכריע את המשחק. תימור אביטן/ניב אהרונסון

אשדוד העלתה את מאזנה ל-12 נקודות ליגה בעקבות הניצחון הזה והנתון המדהים הוא ש-11 נקודות הושגו במשחקי הבית של הקבוצה. מנגד, שלומי דורה והקבוצה שלו חוזרים קצת לפרופורציות אחרי תקופה חלומית שכללה ניצחון בדרבי על מכבי חיפה והצגה גם מול קרית שמונה במחזור החולף. הצפוניים, שכרגע ממוקמים במקום השלישי המכובד, יכולים לרדת שני מקומות בטבלה במידה שהפועל תל אביב ובית"ר ירושלים תנצחנה במשחקים שלהן. אשדוד מנגד עלתה למקום השמיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'ואון אושאניווה שחקן מ.ס אשדוד חוגג. ניב אהרונסון
הודה לקהל אחרי הניצחון. ג'ואון אושאניווה/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

דקה 1: חלים זטמה הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-1500 צופים.

דקה 20: המשחק התנהל בעצלתיים ונפתח בצורה מהוססת. לירן כהן הרים כדור חופשי כ-20 מטרים אלכסונית לשער אשדוד. עמיר נוסבאום התרומם לכדור אבל אופיר מרציאנו הקדים אותו וקלט.

שי מימון שחקן מ.ס. אשדוד בין שחקני הפועל חיפה. ניב אהרונסון
מאבק קשה באצטדיון ה-י"א. שי מימון מרחיק עוד סכנה/ניב אהרונסון

דקה 23: עוד הזדמנות לחיפה אחרי תרגיל קרן מצד ימין כשעאהד עזאם קיבל כדור ובעט מצוין מ-14 מטר, אבל מרציאנו הדף לקרן נוספת.

דקה 27: מצב ראשון מסוכן לאשדוד שהגיע אחרי מתפרצת מצד שמאל. גדי קינדה שלח את אושינאווה שהרים מצוין לרחבה. דויד סולארי הגיע לכדור אבל נגח לידיים של דרשלר.

דקה 39: המארחים חיפשו שער ראשון וגדי קינדה ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, אבל הכדור חלף סמוך לקורה השמאלית.

גדי קינדה שחקן מ.ס אשדוד מול לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
היה פעיל במחצית הראשונה. גדי קינדה./ניב אהרונסון

דקה 66: תרגיל קרן באשדוד כמעט הביא לגול הראשון. גדי קינדה ודויד סולארי החליפו מסירות קצרות שהובילו לפריצה של הראשון, שהוריד אחורנית לסולארי שבעט חזק מ-15 מטרים מעל השער.

דקה 78: גול! אשדוד עלתה ליתרון בזכות שער של תימור אביטן שנכנס רק 13 דקות לפני כן כמחליף. בנצי מושל המחליף השני הרים כדור מצד ימין לסולארי, שהוריד כדור רוחב לאביטן שמקרוב בעט פנימה. 0:1 לאשדוד.

תימור אביטן שחקן מ.ס אשדוד חוגג. ניב אהרונסון
שער בכורה בליגת העל. תימור אביטן חוגג/ניב אהרונסון

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, ישראל ראש, שי מימון, ג'ואון אושאניווה, רועי בקל, חאתם עבד אלחמיד (תימור אביטן, 65), גיא צרפתי (בנצי מושל, 65), גדי קינדה (מיכאל סירושטן, 87), אלכסנדר דוידוב, דויד סולארי.

הפועל חיפה: קאלה דרלשר, לירן סרדל, דנילו ניקוליץ', טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, רועי שוקרני, יוסי דורה (מהראן לאלה, 81), לירן כהן (אור אוסטווינד, 66), עאהד עזאם, יובל אבידור, ז'רקו קוראץ'.

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
ניצחון חשוב מול האקסית. ניר קלינגר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully