וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

79 דקות לניר ביטון ב-1:4 של סלטיק על רוס קאונטי

הקשר ערך בכורה בהרכב של הבויז, שהגדילו את הפער בסקוטלנד. שוויץ: ריקן כבש בפנדל בניצחון הגביע של ציריך

*** ניר ביטון שיחק היום 79 דקות בניצחון החוץ של סלטיק 1:4 על רוס קאונטי במחזור ה-12 בפרמיירליג הסקוטית. בזכות הניצחון, האלופה הגדילה את הפער שלה בפסגה לשבע נקודות. אינברנס תוכל להקטין אותו לחמש אם היא תנצח את היברניאן. הבלם ההולנדי וירחיל ואן דייק כבש פעמיים בנגיחות בדקות 41 ו-53, איבן ספרול צימק בדקה ה-68, אבל ג'ו לדלי כבש צמד משלו (70 ו-73) כדי להבטיח לבויז ניצחון חוץ. ביטון שפתח לראשונה בהרכב, הוחלף על ידי טום רוגיץ' האוסטרלי 11 דקות לסיום. בירם כיאל קיבל מנוחה אחרי המשחק נגד אייאקס בליגת האלופות ולא נכלל בסגל.

*** רוברטו קולואטי שיחק 90 דקות ועמית בן שושן שותף במשך 30, בהפסד החוץ של אנורתוזיס פמגוסטה 3:1 לא.א.ל לימאסול במחזור התשיעי בליגה הקפריסאית. בן שושן החליף את גונסאלו גרסיה בדקה ה-60 אחרי שזה כבש לפני כן בפנדל. אקס מכבי והפועל תל אביב, סאבו פאביצ'ביץ', כבש שער עצמי שהעלה את א.א.ל ל-1:2. משה אוחיון לא שותף. בעקבות ההפסד אנורתוזיס נותרה במקום השלישי.

*** אבי ריקן כבש בפנדל בתוספת הזמן את שערו השני מאז המעבר לציריך, שניצחה 1:4 את באדן מהליגה הרביעית בשמינית גמר הגביע השוויצרי. אוהד קדוסי שיחק 67 דקות ב-0:3 של לוזאן בחוץ על ברול מהליגה השלישית.

נושא חלוץ מונס שלומי ארבייטמן. GettyImages
עוד הפסד. ארבייטמן/GettyImages

*** שלומי ארבייטמן השלים 90 דקות בהרכבה של מונס, שהפסידה בחוץ 2:0 לאוסטנד ונותרה במקום האחרון בליגה הבלגית עם שלוש נקודות בלבד. יובל שפונגין נותר על הספסל ולא שותף.

*** גיא אסולין נכנס כמחליף בדקה ה-52, כאשר הרקולס ניצחה 1:2 את לאס פלמאס ושיפרה את מאזנה ל-12 נקודות ב-13 מחזורים בליגה השנייה בספרד. הרקולס עדיין מתחת לקו האדום.

*** עידן ויצמן השלים 90 דקות בהרכבה של סימורג, שסיימה את משחק החוץ שלה מול אינטר באקו ב-0:0. סימורג עם 15 נקודות מ-13 משחקים, במקום השביעי בליגה האזרית.

*** דן מורי ישב על הספסל ולא שותף בניצחונה של ויטסה 1:3 על אוטרכט. ויטסה עלתה למקום הראשון בליגה ההולנדית, עם 24 נקודות ב-13 משחקים.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully