וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עושה הניסים של מסי" בדרך לבאיירן מינכן?

בברצלונה מדווחים שהפיזיותרפיסט, חואנחו בראו, יעזוב ויצטרף לגווארדיולה. בוסקטס ופיקה ייעדרו נגד בטיס (א', 22:00, ספ'5)

ברצלונה תתארח מחר אצל בטיס המסובכת (ראשון, 22:00, ספורט 5) בהתמודדות שתנעל את משחקי יום ראשון במחזור ה-13 בליגה הספרדית. בקבוצה יודעים שאם אתלטיקו מדריד תנצח את ויאריאל לפני כן, הם יירדו לפחות זמנית למקום השני. האלופה הספרדית תתייצב למשחק ללא ג'רארד פיקה הפצוע וסרחיו בוסקטס והמאמן טאטה מרטינו אמר: "העדפנו לתת לסרחיו לנוח אחרי תקופה עמוסה. אלכס סונג הציג יכולת גבוהה בכל פעם שהוא שיחק".

מרטינו נשאל גם על הכושר של לאו מסי, שלא כבש בארבע משחקי ליגה ברציפות, ואמר: "מתי לאו יחזור להיות מושלם? הוא בלתי צפוי. אחרי המשחק נגד ריאל מדריד כולם כבר שאלו אותי מה לא בסדר איתו, ושכחו שארבעה ימים לפני כן הוא נתן הצגה מול מילאן".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה כובש מול אלמריה. רויטרס
השיל ממשקלו שני ק"ג. מסי/רויטרס

אגב מסי, מסתבר שהכוכב הארגנטינאי שהיה נחוש להימנע מפציעות דומות לאלו מהן הוא סבל בעונה שעברה, החל לעבוד בקיץ עם הדיאטנית-טריאתלטית סילביה טרמולדה, כחלק מההכנה הפיזית שלו ל-2013-14. טרמולדה מתמחה בהכנה של ספורטאים למירוצי מרתון ולתחרויות טריאתלון, בהן היא עצמה משתתפת. היא בנתה לו תכנית אימונים אישית ובנוסף שינתה את הרגלי התזונה שלו. מאז תחילת העבודה המשותפת בקיץ האחרון, מסי השיל ממשקלו שני ק"ג.

החיבור עם הטריאתלטית הגיע בעקבות המלצה של אחד מהפיזיותרפיסטים של ברצלונה, חואנחו בראו. האחרון ליווה את מסי בצורה אישית בחמש השנים האחרונות ונסע איתו אפילו לארגנטינה כשזה התפנה למשימות עם הנבחרת. הוא חבר אישי של הכדורגלן ושל משפחתו, ונחשב לאחד מהאנשים הקרובים אליו בעולם הכדורגל.

בראו מכונה בברצלונה "עושה הניסים של מסי", זה שדאג לכך שהיהלום יוכל ליטול חלק בכמות גדולה של משחקים מדי עונה במשך ארבע וחצי שנים והצליח לשמור עליו כמעט נקי מפציעות. יחד עם זאת, לאחרונה הוא מלווה אותו פחות בצורה אישית ובתקשורת הקטלאנית מספרים שברצלונה תמנה פיזיותרפיסט חדש במקומו. מה יעשה בראו? התשובה צפויה: ההערכות ההולכות וגוברות הן שהוא יצטרף בקיץ לבאיירן מינכן ויאחד כוחות מחדש עם פפ גווארדיולה.

טיטו וילאנובה עם חואנחו בראו, ברצלונה. AP
חואנחו בראו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully