וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי תוקף את טרויצקי וצ'יליץ': "הם לא מקצוענים"

הסקוטי העביר ביקורת חריפה על השניים שהושעו בשל פרשיות הסמים: "איגוד הטניס צריך לנהוג באפס סובלנות במקרים כאלה"

בעולם הטניס ממשיכים לעסוק ללא הרף בפרשת השעייתו של ויקטור טרויצקי לשנה. כזכור, הסרבי הושעה תחילה ל-18 חודשים לאחר שלא ניגש לבדיקה לחומרים אסורים במהלך טורניר מונטה קרלו, ולאחר מכן קוצץ עונשו ל-12 חודשים. אז אחרי שנובאק דג'וקוביץ' יצא במתקפה חריפה כנגד ראשי ה-ATP, מי שמשמיע דעה הפוכה לחלוטין הוא אנדי מארי שתוקף את טרויצקי כמו גם את מארין צ'יליץ', שהורחק לארבעה חודשים אחרי שהשתמש בחומר אסור שנרכש על ידי אימו מכימאי במונטה קרלו.

פרשת טרויצקי: דג'וקוביץ' בביקורת חריפה על ראשי הטניס

טניסאי בריטי אנדי מארי. רויטרס
חושב אחרת מדג'וקוביץ'. מארי/רויטרס

מארי התראיין בנושא וטען כי לא צריכים להיות שום תירוצים בנושא, ואיגוד הטניס העולמי חייב לנהוג באפס סובלנות כלפי טניסאים. "בין אם שחקן רימה בכוונה או לא, אנחנו לא יודעים את זה", אמר מארי. "אני לא חושב שאף אחד מהם הוא רמאי, אבל שניהם נהגו בצורה לא מקצוענית. אני באופן אישי אף פעם לא הייתי הולך וקונה משהו מעבר לדלפק בבית המרקחת, זה פשוט לא מקצועני".

הסקוטי המשיך והסביר כי יש לו לא מעט ספקות לגבי השניים: "אני חושב שלפני עשר או 15 שנה, כשאנשים לא חשבו שאפשר לערב בין הסמים לספורט, אנשים היו יכולים ללכת לבית המרחקת ולקנות תרופות, אבל אנחנו לא יכולים לעשות את זה וצריך לקבל את זה".

הטניסאי הסרבי ויקטור טרויצקי. רויטרס
"אני חושב שלפני עשר או 15 שנה, כשאנשים לא חשבו שאפשר לערב בין הסמים לספורט, אנשים היו יכולים ללכת לבית המרחקת ולקנות תרופות, אבל אנחנו לא יכולים לעשות את זה וצריך לקבל את זה". טרויצקי/רויטרס

כזכור, טרויצקי הסביר את היעדרותו בכך שהיה חולה ולכן לא הגיע לבדיקה. הוא טען כי לא הובהרו לו ההשלכות של פספוס הבדיקה, ושהביא דגימה ביום שלמחרת. "אנחנו לא יודעים בדיוק מה נאמר בחדר בין אותו אדם לויקטור, אבל המציאות היא שיש חוקים וצריך לעמוד בהם. כשאנחנו מתבקשים ללכת לבדיקת סמים, אנחנו חייבים לעשות את זה. אני שמח שבדיקות הסמים הולכות לכיוון הנכון: מתחילים להגביר אותם ועושים יותר בדיקות. צריך שתהיה שתהיה אפס סובלנות בנושא הזה מכיוון שאם זה לא יקרה, אנשים יידעו שהם יכולים לחמוק מעונש בלי בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully