וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטר: "יכול להיות שגם איראן תארח את מונדיאל 2022"

נשיא פיפ"א שוקל לפצל את המשחקים שייערכו בקטאר: "זו שאלה גדולה. באיראן אמרו שהם ישמחו לארח כמה משחקים"

זה נכון שיש עוד הרבה זמן עד שנת 2022 וגם העובדה שישראל רחוקה ביכולת שלה בשלב הזה מהעפלה למשחקי הגביע העולמי, אבל נשיא פיפ"א ספ בלאטר סיפק הצהרה מעניינת לגבי המשחקים שאמורים להתקיים בקטאר בעוד תשע שנים. לדבריו, איראן עשויה להצטרף לקטאר באירוח משחקי הטורניר.

ספ בלאטר נשיא פיפ"א. רויטרס
החלטה צפויה בקרוב. ספ בלאטר/רויטרס

"זו שאלה גדולה מבחינתי", אמר בלאטר במסיבת עיתונאים שנערכה באבו דאבי לפני משחקי הגביע העולמי עד גיל 17. "עברתי דרך איראן ואפילו ברמה הפוליטית הם אמרו שהם היו שמחים לארח כמה משחקים. לא רק מדינות המפרץ, גם איראן מעוניינת. אני רוצה להימנע מכל הביקורות שמדאיגות את הפעילים למען זכויות אדם, זו בעיה נוספת. בכל מקרה, לקיים את משחקי הטורניר במדינות שונות זה לא משהו חדש ואני בטוח שזה משהו שנדון בו. נצטרך לקחת את זה צעד אחר צעד. יש לנו תשע שנים עד הטורניר הזה".

אחד השלבים הבאים לקראת הטורניר המסקרן יהיה לקבוע מתי הוא ייערך בדיוק. "הצעד הראשון יהיה לקבוע כיצד הוא יתקיים בחורף, בנובמבר או בדצמבר", הוסיף בלאטר. "זה נושא שתתקבל לגביו החלטה עד המונדיאל הקרוב. הדאגה העיקרית שלנו היא להתחשב בכל בעלי העניין, המשתתפות, הליגות, הפדרציות והשחקנים. קטגוריה נוספת היא השותפות המסחריות, התקשורת, הטלוויזיה. כמובן שקיימת אפשרות לפצל את הטורניר בין כמה מדינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully