וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס הפסידה למינסוטה, שבע נקודות למקל

המאבריקס ספגו הפסד חוץ שלישי העונה 116:108, מקל סיפק ארבעה אסיסטים ב-15 דקות. לחוסה קלדרון היו שש שלשות

צילום ועריכה: נועם אשל

צפו בסרט של נועם אשל על המפגש בדרבי הישראלי בין גל מקל לעומרי כספי

דאלאס ספגה הלילה (בין שישי לשבת) את הפסדה השלישי בחוץ העונה ושלישי בכלל. זה קרה במיניאפוליס כאשר מינסוטה גברה עליה 108:116 וטיפסה למאזן 2:4. גל מקל עלה מהספסל ושיחק 15 דקות כשהוא העמיד שבע נקודות. הוא קלע 3 מ-7 משתיים, 0 מ-1 משלוש ו-1 מ-2 מהעונשין. בנוסף היו לגארד הישראלי ריבאונד אחד (בהגנה) וארבעה אסיסטים.

גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס מול ג'יי ג'יי באראה שחקן מינסוטה טימברוולבס. רויטרס
עוד משחק טוב שלו. גל מקל/רויטרס

מקל נכנס למשחק לקראת סוף הרבע הראשון כשדאלאס פיגרה בשלוש ושבע שניות לסיומו קורי ברואר צלף שלשה שסידרה יתרון לטימברוולבס 24:28. מקל פתח בחמישייה ברבע השני ומיד עם תחילתו הוא סידר אסיסט מצוין לדירק נוביצקי שהפציץ שלשה, ומיד לאחר מכן קלע את שתי הנקודות הראשונות שלו. באותן דקות המאבריקס רצו קדימה וביתרון 39:42 (5:24 דקות לסיום המחצית) הוא הוחלף על ידי חוסה קלדרון. את המחצית דאלאס סיימה ביתרון 55:56 אחרי שנוביצקי קלע את ארבע הנקודות האחרונות של קבוצתו, אבל ברואר סיים עם דאנק עם הבאזר.

קווין לאב שחקן מינסוטה טימברוולבס מול שון מריון שחקן דאלאס מאבריקס. רויטרס
הפציץ מכל עמדה. קווין לאב/רויטרס

קווין לאב היה טוב בתחילת הרבע השלישי, אבל בצד השני קלדרון השאיר את דאלאס צמודה כשהוא קלע ארבע שלשות תוך שש דקות בלבד. אלא שלאב וחבריו היו דומיננטיים יותר וסיימו עם יתרון 81:85 כאשר מקל עלה לחצי הדקה האחרונה ברבע. ברבע האחרון היו למקל ארבע דקות, אבל כבר עם יציאתו קלדרון סיפק שלשה נוספת שהורידה ל-105:100. אלא שמכאן לאב ומרטין השתלטו על המשחק וסגרו את הסיפור.

לאב סיים את המשחק עם 32 נקודות, 15 ריבאונדים ושמונה אסיסטים. כמוהון, גם מרטין הצטיין עם אותה כמות נקודות וחמישה ריבאונדים. בצד המפסיד, מונטה אליס קלע 23 ולקלדרון היו 21, כולל שש שלשות בסך הכול, ארבעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים.

חוסה קלדרון שחקן דאלאס מאבריקס. רויטרס
השאיר הרבה חומר למחשבה למאמן. חוסה קלדרון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully