וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק 1:1 ביתי למונאקו מול אוויאן

הקבוצה מהנסיכות המשיכה בתקופה החלשה שלה, ווס הפתיע (20), פלאקו השיג נקודה (27). ספרד: אוסאסונה-אלמריה 1:0

מונאקו הייתה אחת הקבוצות הכי מסקרנות של הפגרה החולפת. בנסיכות קנו ובנו, הביאו ושילמו על כל מה שזז. הפתיחה הייתה טובה, אבל נכון לרגע זה, הקבוצה של קלאודיו ראניירי מצויה במשבר לא קטן והערב (שישי), במשחק שהוציא לדרך את המחזור ה-13 בליגה הצרפתית, היא הסתפקה ב-1:1 ביתי מול אוויאן מהתחתית.

אחרי שהפסידה לריימס בגביע הליגה ולליל בליגה, שני משחקים בהם כלל לא כבשה שער, מונאקו קיוותה לשוב למסלול מול אוויאן, שמצידה הגיעה למשחק מהמקום ה-14 בלבד בטבלת הליג 1, אבל אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

רדאמל פלקאו מונאקו חוגג שער. AP
השער שלו לא הספיק ליותר מנקודה. פלקאו/AP

האורחים עקצו בדקה ה-20, כאשר פפה אמודו סוגו שלח כדור עומק ודניאל ווס, תחת לחץ, בעט חזק לרשת של דניאל סובאסיץ' חסר האונים. היתרון החזיק מעמד שבע דקות בלבד, עד שחאמס רודריגס הכניס כדור לרדאמל פלאקו, שבעט לפינה הרחוקה וקבע שוויון. מונאקו לחצה ככל יכולתה ובעטה 14 פעמים לשער, אבל רק פעמיים למסגרת והסתפקה בנקודה בלבד וכעת, פריס סן ז'רמן עלולה לברוח לה עוד יותר.

* בספרד, אלמריה הוציאה לדרך את המחזור ה-13 עם 0:1 יקר בחוץ על אוסאסונה במשחק תחתית על שש נקודות. המשחק הוכרע בדקה ה-18 כאשר השוער של הקבוצה מפמפלונה, אנדרס פרננדס, שמט כדור קרן פשוט ורודרי הכניס את הרגל ושלח לרשת משני מטרים.

  • עוד באותו נושא:
  • מונאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully