וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב שמרה על מאזן מושלם

הצהובים ניצחו 25:32 את קרית מוצקין, השוער שיקלושי כבש ממגרש שלם. לפני הדרבי: ניצחונות להפועל ומכבי ראשון לציון

המחזור השביעי בליגת העל בכדוריד נערך הערב (שישי) לאחר פגרת הנבחרת. במשחק המרכזי, מכבי תל אביב ניצחה 25:32 בחוץ את מכבי קרית מוצקין ושמרה על מאזן מושלם. הפועל ומכבי ראשון לציון, שבוע לפני הדרבי הראשון של העונה, צברו ניצחונות אף הן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביצוע מרשים. שיקלושי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי קרית מוצקין - מכבי תל אביב 32:25

נובאק בוסקוביץ' נעדר משורות האורחים, שפתחו עם שער ממגרש שלם של השוער שלהם, אלדר שיקלושי, לרשת חברו לנבחרת אורן מאירוביץ'. אחרי 20 דקות התוצאה עוד עמדה על 9:9, לפני שמכבי רצה ל-11:16 במחצית. מוצקין עוד צימקה מעט, אבל הצהובים ברחו בהמשך לניצחון נוח. בויאן בוטוליה כבש תשעה שערים, איגור ראדוייביץ' עם שמונה למפסידה. מאמן מוצקין נדצ'קו מאטיץ' התלונן על שופטי המשחק ובאיגוד לא אהבו זאת והוא עשוי לעמוד לדין על פי דו"ח השופטים.

עירוני רחובות - הפועל ראשון לציון 29:24

למרות חסרונו של האוקראיני סרגיי ליובצ'נקו הפצוע רחובות סיפקה פייט. האדומים ירדו למחצית ב-10:14 והובילו בהפרש שנע סביב חמישה שערים במחצית השנייה, עד לניצחון.

מכבי ראשון לציון - הפועל קרית אונו 25:37

מחזיקת הגביע מוכנה לדרבי ונהנתה מחזרתו של עופר לוזון, שאף כבש שער. מכבי הוליכה 7:11 בדקה ה-20 וירדה למחצית ב-12:18, יתרון אותו הכפילה עד לסיום. קרית אונו אחרונה עם שתי נקודות בלבד.

בני הרצליה - מ.כ. חולון 21:27

המארחים הובילו 7:9 בדקה ה-22 והגיברו הילוך במחצית השנייה כדי להבטיח את הניצחון שמציב אותם במקום החמישי הנאה בטבלה.

א.ס. רמת השרון - א.כ. נס ציונה 19:25

הפתיחה הייתה שקולה, אבל עד להפסקה הקבוצה המארחת של גלעד מאור עלתה ליתרון שלושה שערים, אותו הגדילה בהמשך ל-8:13. נס ציונה קיוותה לבצע קאמבק, אבל ספגה הפסד ונותרה עם תשע נקודות. לרמת השרון יש חמש כעת והיא התקרבה למרכז הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully