וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: נדאל ניצח, ואוורינקה בחצי הגמר

השוויצרי ניצח 7:6 (3), 4:6, 1:6 על דויד פרר בפתיחת המחזור השלישי ויפגוש את דג'וקוביץ', לאחר שנדאל גבר על ברדיך

את רוב עונת 2013 יזכור דויד פרר מאוד לטובה. הספרדי סיפק טניס מצוין לאורך השנה החולפת והעפיל לדירוג השיא בקריירה שלו, המקום השלישי בעולם. את המשחק שלו הערב (שישי) לעומת זאת, הוא ינסה לשכוח במהרה, שכן זה היה המשחק שגמר עבורו את אותה עונה חלומית.

במפגש שהוציא לדרך את המחזור השלישי והאחרון בשלב הבתים של טורניר גמר הסבב, גבר השוויצרי סטניסלס ואוורינקה (7) על הספרדי העולה 7:6, 4:6, 1:6 והדיח אותו מהמשך התחרות. ואוורינקה עצמו, עם ניצחון שני מתוך שלושה משחקים, הצטרף לרפאל נדאל כעולה השני מבית א' והוא ישחק בחצי הגמר מול נובאק דג'וקוביץ', שכבר הבטיח את עלייתו מן הבית המקביל.

לאחר הניצחון שלו, ואוורינקה נזקק לניצחון של רפאל נדאל (1) על הצ'כי תומאס בדריך (5) כדי להעפיל. השור ממאיורקה לקח את המערכה הראשונה עם 4:6 ולמרות שחטף 6:1 כואב במערכה השנייה, הוא התאושש עם 3:6, סגר סיבוב ראשון במאזן נקי מהפסדים וסידר לשוויצרי מקום לצידו בין ארבעת הגדולים.

סטניסלס ואוורינקה טניסאי שוויצרי. רויטרס
נעזר בנדאל כדי לחגוג. ואוורינקה/רויטרס

זה היה המפגש ה-12 בהיסטוריה בין ואוורינקה לפרר וידו של השוויצרי הייתה על העליונה בפעם החמישית. הוא שבר במשחקון השישי של המערכה הראשונה, אך פרר החזיר שתי שבירות, אחת דרמטית ביותר, שהעלתה אותו ל-5:6. לצערו של הספרדי הוא נשבר מיד בחזרה על האפס, אולם הצליח להתעשת בשובר השוויון ועם 3:7 לנצח את המערכה הראשונה.

פרר, שהגיע למשחק עם שני הפסדים במאזנו, נשבר במשחקון השלישי של המערכה השנייה ומשם ואוורינקה רץ ל-4:6. במערכה האחרונה זה כבר לא היה כוחות, ואוורינקה התיש את הספרדי ובנקודת המשחק הראשונה שלו סיפק חבטת העברה נהדרת שהספיקה לניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully