וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית של פ.ס.ז': תקציב של חצי מיליארד יורו

בבירת צרפת מנסים להשתלט על עולם הכדורגל ורוצים להעמיד סכומי עתק בעתיד הקרוב. חברת התיירות הקטארית תתרום

לפני כשנתיים הפך נאסר אל חליפי לנשיא פריס סן ז'רמן והביא עימו את הכסף הגדול מקטאר אל הקבוצה מבירת צרפת. מאותו רגע ועד היום, הפריזאים אומנם הספיקו לאבד אליפות אחת סנסציונית למונפלייה, אולם זכו בתואר המקומי בעונה שעברה, לראשונה מאז 1994 ובפעם השלישית בלבד בתולדותיהם. פ.ס.ז' אף הגיע לרבע גמר ליגת האלופות בעונה שעברה והיא עושה את דרכה הבטוחה לשמינית הגמר במפעל העונה.

במהלך השנתיים הללו, תחת הנהגתו של אל חליפי, פריס סן ז'רמן כבר השקיעה סכום בלתי נתפס של 322 מיליון יורו בשחקני רכש, כאשר בראשם ניתן למצוא כמובן את זלאטן איברהימוביץ', לוקאס מורה, חאבייר פסטורה, אסקיאל לאבצי, מרקו וראטי ותיאגו מוטה. אלא שכעת, נראה שראשי הקבוצה מוכנים לצעד הבא: השתלטות אמיתית על עולם הכדורגל.

מאמן פריס סן ז'רמן קרלו אנצ'לוטי (ימין) עם הבעלים נאסר אל חליפי והמנהל המקצועי לאונרדו. רויטרס
על כל אחד שהולך יבוא חדש. אל חליפי/רויטרס

העיתון הצרפתי "לה פריסיאן", היוצא לאור בעיר האורות, חשף היום (שישי) את התוכנית אותה בנו אל חליפי וראשי המועדון, כאשר בשלב ראשוני יעמוד התקציב לעונת 2016/17 על סכום דמיוני של חצי מיליארד יורו, זאת במטרה להפוך כבר באותה עונה למועדון החזק בעולם.

אל חליפי מאוד רוצה לראות את קבוצתו זוכה בליגת האלופות והופכת לאחת מעשר הקבוצות העשירות בספורט העולמי ולשם כך הוא מוכן להשקיע סכומי עתק. עד היום השקיעו הקטארים במועדון 540 מיליון יורו. על מנת להתגבר על חוקי ה"פייר פליי" אותם הכניסה פיפ"א ולפיהם קבוצה רשאית לבזבז כסף רק בסכום אותו היא מכניסה, מתכננים בפריס סן ז'רמן להסתער על מספר שווקים וכיוונים וביניהם זכויות השידור בטלוויזיה, ספונסרים ומרצ'נדייז, כרטיסים וכסאות VUP באצטדיון. כמו כן, חברת התיירות הקטארית אמורה לתרום סכום נכבד, שכן כבר העונה הקבוצה משלמת משכורות בסך 200 מיליון יורו לשחקניה, כמעט חצי מהתקציב הנוכחי העומד כבר עכשיו על 430 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully